תשכחו מחבילות מ-eBay: שביתה בדואר ללא הגבלת זמן

עובדי הדואר מוחים על כוונת ההנהלה לפטר כ-2,000 עובדים בעקבות מהלך נרחב לשינוי ארגוני שלטענתם אינו מתואם איתם

ועד עובדי דואר ישראל מתכנן להשבית מחר (ג') את כל סניפי הדואר ברחבי הארץ ללא הגבלת זמן. מדובר בצעדי החרפה, לאחר שהיום (ב') השביתו העובדים את הסניפים במרכז הארץ, בעקבות סכסוך העבודה עליו הכריזו.

העובדים מוחים על כוונת ההנהלה לפטר כ-2,000 עובדים בעקבות מהלך נרחב לשינוי ארגוני שלטענתם אינו מתואם איתם.

היום פתחו עובדי הדואר בעיצומים ולא מחלקים דואר באזור תל-אביב והמרכז. צעדי המחאה של העובדים מגובים על-ידי ההסתדרות במחאה על התנהלותה הפוגענית והחד-צדדית של הנהלת החברה, לדבריהם.

כזכור, במקביל להחלטת ההנהלה לפטר עשרות עובדים בעיצומו של תהליך משא-ומתן על הרפורמה בחברת הדואר, לפני החג הורה מנכ"ל החברה גם על הקיצוץ בשעות נוספות. "הנחיה זו יצרה עומסי עבודה כבדים בסניפי הדואר, תוך פגיעה משמעותית בתנאי עבודתם ובשכרם של העובדים", לפי הודעת ההסתדרות.

מחברת דואר ישראל נמסר: "חברת דואר ישראל מתמודדת עם מציאות פיננסית קשה, המחייבת תוכנית הבראה מקיפה. לצערנו, ארגון העובדים מסרב להפנים עובדה זו, ולהתאים את עצמו לאתגרים שעומדים בפני החברה בעולם החדש, בו כמויות הדואר הנשלחות פוחתות באופן משמעותי משנה לשנה. הנהלת החברה הגישה לארגון העובדים ולהסתדרות תוכנית הבראה הוגנת, המתחשבת בזכויות העובדים. במקום לשבת ולדון על התוכנית במטרה לשמור על מקור פרנסתם של 7,000 עובדי החברה, בוחר ארגון העובדים בדרך לוחמנית שרק תגדע את מקור פרנסתם של העובדים, ותפגע בציבור הלקוחות. אנו קוראים לארגון העובדים לפעול בשיתוף עם ההנהלה על מנת להביא את החברה למסלול של צמיחה וקידמה".