מנכ"לים חדשים לענני תקשורת: שרון למברגר ואורלי אטלס כץ

יחליפו בתפקיד את אודי מירון, בעלי ענני תקשורת ומי ששימש כמנהל הקבוצה מיומה הראשון, שישמש כעת כיו"ר פעיל שלה ויוביל את הפיתוח העסקי

אודי מירון מפנה את תפקידו כמנכ"ל ענני תקשורת לטובת שרון למברגר ואורלי אטלס-כץ, שישמשו כמנכ"לים משותפים של הקבוצה.

מירון, בעלי ענני תקשורת ומי ששימש כמנהל הקבוצה מיומה הראשון, ישמש כיו"ר פעיל שלה ויוביל את הפיתוח העסקי, תוך פיתוח חטיבה שתעסוק במיזמי תוכן נושק לטכנולוגיה ופיתוח עסקים בשוק הבינלאומי.

אורלי אטלס-כץ ניהלה בעבר את תחום שיווק הצעירים בסלקום, ניהלה את אגף השיווק של הוט, וב-6 השנים האחרונות היא משמשת כמנכ"לית ויאקום ישראל. אטלס-כץ אחראית, בין היתר, להצלחת הערוצים ניקלודיאון, MTV ישראל וקומדי סנטרל להצלחת מותגים כמו "החממה", "גן חיות", ו"החיים האמיתיים של אבי הזמר".

שרון למברגר עובד בענני תקשורת מיום היווסדה, ובין היתר כיהן כמנהל השיווק של הקבוצה וכמנכ"ל ערוצי הלייף סטייל והיה אחראי להשקת המותגים המובילים של החברה כמו ערוץ האוכל, ערוץ הבריאות וערוץ הטיולים.

"ענני תקשורת" היא חברת תוכן שהוקמה בשנת 1996 ומחזיקה למעלה מ-15 ערוצי טלוויזיה, בהם ערוץ האוכל, ערוץ הטיולים, ערוץ החיים הטובים, ערוץ אגו וערוץ הבריאות.

ענני תקשורת היא גם המפעילה המקומית של ערוצי התאגיד העולמי ויאקום ומותגיו ניקלודיאון, MTV ישראל, ניק ג'וניור וקומדי סנטרל. החברה מייצרת מדי שנה כ-400 שעות הפקת תוכן מקורי וכ-100 שעות הפקות בינלאומי, שעד כה נמכרו לשידור למאות מדינות ברחבי העולם ולמאות ערוצים בינלאומיים במעל ל-100 טריטוריות.

לענני תקשורת יש גישה ייחודית של 360 מעלות ו-3 מסכים להפקה, גישה המשלבת שידור מסורתי עם טכנולוגיה חדשה ופלטפורמות עתידיות.

מירון מסר בתגובה כי "המציאות העסקית של הזדמנויות בארץ ובעולם מובילה את ענני תקשורת להיערכות חדשה. אני שמח ששני מנהלים מוכשרים בעלי רקורד מוכח של הצלחות, כמו אורלי אטלס-כץ ושרון למברגר, יחזיקו בהגה והחברה וינהלו אותה באופי היצירתי-יזמי שמאפיין אותם ואת ענני תקשורת, ויאפשרו לי להתמקד בפיתוח מנועי הצמיחה החדשים".