אמדוקס: גידול של 7.7% בהכנסות ל-896.9 מ' ד' ברבעון

הרווח הנקי, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), הסתכם ב-131.9 מיליון דולר, או רווח מדולל למניה של 81 סנט

חברת אמדוקס דיווחה אמש לאחר סיום המסחר בוול סטריט על הכנסות של 896.9 מיליון דולר ברבעון השני של שנת הכספים שלה, שהסתיים ב-31 במארס 2014, גידול של 3.8% בהשוואה לרבעון הראשון של שנת הכספים 2014 וגידול של 7.7% בהשוואה לרבעון השני אשתקד.

הרווח הנקי, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), הסתכם ב-131.9 מיליון דולר, או רווח מדולל למניה של 81 סנט, בהשוואה לרווח נקי, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), של 119.3 מיליון דולר, 73 סנט למניה, ברבעון השני אשתקד.

הרווח הנקי, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), ברבעון השני של שנת הכספים 2014, מחושב בניכוי הפחתת נכסים בלתי מוחשיים שנרכשו והוצאות אחרות הנובעות מרכישת חברות והוצאות תגמול מבוסס הון, נטו לאחר מס, בסך 21.5 מיליון דולר ארה"ב, וברבעון השני של שנת הכספים 2013 בניכוי הפחתות אלו והוצאות אחרות הנובעות מרכישת חברות והוצאות תגמול מבוסס הון, נטו לאחר מס, בסך 14.4 מיליון דולר ארה"ב.

אנליסטים ציפו להכנסות של כ-890 מיליון דולר ורווח של 78 סנט למניה.

הרווח הנקי ברבעון לפי U.S. GAAP, הסתכם ב-110.4 מיליון דולר, 68 סנט למניה, לעומת רווח של 104.9 מיליון דולר, 64 סנט למניה, ברבעון השני אשתקד.

"אנו מרוצים מהתוצאות האיתנות ברבעון השני המשקפות את הביקוש העולמי המתמשך למוצרים ולשירותים של אמדוקס, את תרומתם של נכסים שרכשנו לאחרונה וביצועים עקביים. ב-1 בינואר השלמנו את רכישת Celcite, ותהליך האינטגרציה שלאחר הרכישה עם Actix מתקדם כחלק מהפעילות הממוקדת שלנו בתחום תוכנות הרשת. המוצרים והשירותים שלנו בתחום תוכנות הרשת מתקבלים יפה ואנו רואים סימנים מעודדים בהתקשרויות עם לקוחות ובתנופת מכירות, אשר להשקפתנו מהווים תיקוף ראשוני לאסטרטגיה שלנו בתחום חדש זה. בנוסף, עתיד תוכנות הרשת נראה גם הוא מעניין, כפי שניתן לראות מכך שלאחרונה AT&T כללה אותנו כספק בתוכנית ה-Domain 2.0 שלה, שנועדה לתמוך בחזונה ארוך הטווח של שירותי רשת מבוססי ענן המוגדרים על-ידי משתמש הקצה. אנו מאמינים שהכללתנו בתוכנית זו מהווה הכרה בערך שאנו יכולים להביא בחזית החדשנות בעולם תוכנות הרשת, לרבות בתחום הווירטואליזציה של הרשת," אמר אלי גלמן, מנכ"ל אמדוקס.

גלמן אמר עוד כי, "כעת, בפתחה של המחצית השנייה של שנת הכספים 2014, אנו בדרך הנכונה לספק שיעורי צמיחה בהכנסות השנתיות לקראת מרכז טווח התחזית של 5% עד 8% שפרסמנו בעבר. כתזכורת, תחזית זו משקפת הרבה גורמים משתנים, לרבות ביחס לתנאים המקרו-כלכליים ולתנאים בתעשייה. אנו מאמינים שהביצועים שלנו טובים, ועודנו חשים בנוח עם תחזית הגידול שלנו לשנה כולה של 9%-6% ברווח המדולל למניה שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים. בנוסף, אנו ממשיכים להיות מחויבים להשבת מזומנים לבעלי המניות בטווח הארוך. בהתאם לכך, דירקטוריון החברה אישר תכנית נוספת לרכישה עצמית של מניות בסך של 750 מיליון דולר. תכנית זו באה בנוסף לתוכנית הנוכחית בסך של 500 מיליון דולר, שבמסגרתה, נכון ל-31 במארס נותרה הרשאה לרכישה עצמית של מניות רגילות בשווי של 167 מיליון דולר, ותיושם על פי שיקול דעתה של החברה".