פתח-תקווה: עבריינים הטמינו מטען חבלה בבית-ספר

שני החשודים שנעצרו אותרו במתחם בית-הספר כשברשותם מטען וחומר החשוד כסם ■ אחד החשודים הוא איש צוות בבית-הספר החשוד בסחר באמל"ח ובסמים

בהלה בפתח-תקווה: חפץ החשוד כמטען חבלה אותר אמש (ג') בתוך אחד מבתי-הספר בעיר, כשעל-פי החשד גורמים עברייניים הטמינו אותו שם. כוחות של יחידת להב 433 שפעלו במקום ניטרלו את המטען ועצרו שני חשודים במעורבות במקרה.

שני החשודים שנעצרו אותרו במתחם בית-הספר כשברשותם מטען וחומר החשוד כסם. החשודים הם תושבי פתח-תקווה בני 31. האחד, איש צוות בבית-הספר חשוד בסחר באמל"ח ובסמים, והשני חשוד בניסיון לסחר בסמים.

שני החשודים הובאו להמשך חקירה אל תוך הלילה. במהלך היום (ד') המשטרה תחליט האם לבקש להאריך את מעצרם. הסיבה שהובילה להטמנת המטען בשטח בית-הספר טרם התבהרה.

רועי, תושב האזור בן 35 שמתגורר סמוך לבית-הספר, אמר כי זה חמור מאוד שמטען מגיע למוסד חינוכי. "אם לא היו עולים על זה בלילה, תלמידים היו יכולים להיהרג על הבוקר, וזה מפחיד - ממש נמנע פה אסון".

בתקופה האחרונה העיר פתח-תקווה הפכה לזירת הקרב החדשה של ארגוני הפשיעה. בחודש פברואר הושלך רימון רסס לעבר עסק בעיר, ו-5 עוברי אורח נפגעו. מספר ימים קודם לכן הוצת בניין מגורים, וכן התפוצץ מטען חבלה שהוצמד למכוניתו של ממלא-מקום ראש העיר. בתחילת החודש מטען חבלה התפוצץ במכונית ברחוב המגינים, ושני בני אדם נהרגו, כשעל-פי החשד הרקע לאירוע הוא תאונת עבודה.

"אנחנו חיים בפחד ברחובות", סיפר רועי והצטרף לתחושות התושבים מהחודשים האחרונים. "זה לא הגיוני שהפכנו לזירת קרב, מישהו צריך לעצור את זה".