דיווח: יאהו במגעים לרכישת החברה הישראלית RayV

חברת RayV מפתחת תוכנה לשיפור הצפייה בוידאו באיכות HD באינטרנט ■ בדיווחים בתקשורת הזרה לא צויין מה סכום העסקה בו דנים שני הצדדים, אך רבים סבורים כי מדובר בעדות לכך שיאהו מרכזת מאמצים להתחרות ביו-טיוב של גוגל

יאהו ממשיכה במאמציה להתרחב לכיוונים חדשים וממשיכה להאיץ את פעילות המיזוגים והרכישות. ב"וול סטריט ג'ורנגל" דווח כי ענקית האינטרנט במגעים לרכישת חברת שירותי הסטרימינג הישראלית RayV.

בדיווחים בתקשורת הזרה לא צויין מה סכום העסקה בו דנים שני הצדדים, אך מומחים בשוק מציינים כי מדובר בעדות לכך שיאהו מרכזת מאמצים להתחרות ביו-טיוב של גוגל ולחדור כמה שיותר לתחום שירותי הוידאו והסטרימינג.

בעבר, נזכיר, יאהו ניסתה אך נכשלה לרכוש את אתר הוידאו הצרפתי DailyMotion וכן את חברת שירותי הסטרימינג Hulu. יאהו גם ניהלה מגעים לרכישת חברת NDN ו-Fullscreen Inc.

.חברת RayV מפתחת תוכנה לשיפור הצפייה בוידאו באיכות HD באינטרנט, והיא עשויה להעניק ליאהו בסיס מוצק לחטיבת הוידאו שלה. מטה החברה אומנם נמצא בלוס אנג'לס, ארה"ב, אך כל פעילות המו"פ מתבצעת בישראל. החברה גייסה עד כה יותר מ-40 מיליון דולר, בין היתר מקרנות כגון Accel Partners ו-Dragon Ventures.