מועצת הרשות השנייה נוטה לאשר לערוץ 10 ארכה למציאת משקיע

יעקב שחם: יש לאפשר לערוץ 10 למצות את האפשרות למצוא משקיע עד דצמבר

מועצת הרשות השנייה מתנגדת ליוזמת מנכ"ל הרשות שי באב"ד להאיץ בערוץ 10 למצוא משקיע בהקדם האפשרי.

יו"ר ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה, יעקב שחם, אמר ל"גלובס" כי יש לאפשר לערוץ 10 למצות את האפשרות למצוא משקיע עד לדצמבר 2014, עמדה בה תומך גם יו"ר הרשות השנייה אילן אבישר.

בתום פגישה שנערכה ביום חמישי אצל שר התקשורת גלעד ארדן, בה נכחו גם אנשי ערוץ 10 ומנכ"ל הרשות השנייה, שי באב"ד, עולה כי השר ארדן לא הביע התנגדות למתן אפשרות לערוץ למצות את האפשרות למצוא משקיע עד לסוף השנה.

באב"ד, כפי שפורסם ב"גלובס", יוזם תזכיר חוק שיוציא את זכייניות 2 רשת וקשת לערוצים משלהם - כבר בראשית 2015. הזכייניות צפויות להתנגד למהלך.

בשבועות האחרונים קיים באב"ד שיחות ודיונים באשר לקביעת דד-ליין לערוץ 10 למציאת משקיע - עד לסוף חודש מאי. ל"גלובס" נודע כי יו"ר מועצת הרשות השנייה, אילן אבישר, נוטה להתנגד להצעה ולאפשר לערוץ זמן נוסף למציאת משקיע. קביעה של מועד סופי שכזה אמורה להתקבל במליאת מועצת הרשות השנייה.

בעבר כבר הודה באב"ד כי במקרה שהערוץ לא יקבל רישיון, אזי יפעל להוצאה מוקדמת של זכייניות 2 רשת וקשת לרישיונות - כלומר לערוצים משלהן.

בערוץ 10 ממשיכים בניסיונות למצוא משקיע, כשעיקר התקוות נתלות בשלמה רודב שמחפש משקיעים. רודב עורך בחודשים האחרונים פגישות עם אנשי עסקים, ובהם גם חזי בצלאל ושלמה שמלצר. בסביבת שניהם הכחישו בעבר כוונה להיכנס לערוץ 10. גם האפשרות שאלכסנדר לוין יכנס כמשקיע לא ירדה מהפרק, אולם היא מתרחקת.

בערוץ 10 סירבו להתייחס לדברים.