רשמית: גילי לוסטיג הוא מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל

על המינוי הצפוי של לוסטיג, ששימש בארבע האולימפיאדות האחרונות כמנהל היחידה לספורט הישגי, פורסם לראשונה ב"גלובס"

גילי לוסטיג יהיה המנכ"ל הבא של הוועד האולימפי בישראל, ויחליף בתפקיד את אפרים זינגר שפרש ממנו לאחר 20 שנה. כך הודיע היום (א') הוועד באופן רשמי. על המינוי הצפוי של לוסטיג פורסם לראשונה ב"גלובס".

לוסטיג, 56, שימש במהלך ארבע האולימפיאדות האחרונות (סידני 2000-לונדון 2012) כמנהל היחידה לספורט הישגי, כשבמהלך תקופה זו זכו ספורטאי ישראל בארבע מדליות. היחידה לספורט הישגי הוקמה לאחר משחקי לוס אנג'לס 1984.

לאחר הבחירה בו אמר לוסטיג: "אני נרגש מאד, ורואה בתפקידי החדש אתגר גדול וייחודי בארץ ובזירה הבינלאומית. כמנהל היחידה לספורט הישגי זכיתי לתמיכה, גיבוי מלא ושיתוף פעולה עם הוועד האולימפי בישראל, מינהל הספורט ומכון וינגייט ליוזמות רבות ולשידרוג משמעותי ביותר בהכנות הספורטאים למשחקים האולימפיים. אני רואה במינוי שלי הבעת אמון של המערכת באנשים שצמחו בספורט".

יו"ר הוועד האולימפי בישראל יגאל כרמי אמר: "גילי לוסטיג הוא האדם הראוי לתפקיד ומינויו מסמל את החשיבות הרבה שרואה המערכת בהטעמת אנשי ספורט בתפקידים מרכזיים בספורט בישראל".

לאחר בחירתו של המנכ"ל החדש השלים הוועד האולימפי את חילופי הצוות המוביל אצלו: כזכור, לפני שנה מונה כרמי ליו"ר הוועד במקומו של צבי ורשביאק שהחזיק בתפקיד 16 שנים.