מניית היום: מזנקת בכ-9.5% בעקבות אישור שיווק בברזיל

אנדימד מדיקל קיבלה את אישור רשות הבריאות הלאומית של ברזיל (ANVISA), לשיווק המוצר הביתי אותו פיתחה

חברת הביומד אנדימד דיווחה הבוקר כי אנדימד מדיקל (חברת בת) קיבלה את אישור רשות הבריאות הלאומית של ברזיל (ANVISA), לשיווק המוצר הביתי אותו פיתחה (NEWA), המיועד להפחתת קמטים ולהצערת עור הפנים.

אנדימד מדיקל מפתחת, מייצרת ומוכרת מכשור רפואי קוסמטי כמענה רחב לטיפול בבעיות עור. החברה פועלת בתחומי הצערת עור הפנים, מיצוק עור הגוף, הצרת היקפים, טיפול בהצטלקויות העור וטיפול בצלוליט.

לפני כשבועיים דיווחה אנדימד כי חתמה הסכם להשקעה של 7 מיליון דולר מצד המפיץ שלה בסין, אשר יקבל בתמורה 29% מהחברה. ההשקעה היא לפי מחיר של כ-50 אגורות למניה. בנוסף, יקבל המשקיע הסיני אופציות למימוש תוך שלוש שנים, וכן אפשרות להשקעה של מיליון דולר נוספים באותו מחיר, 90 יום לאחר השלמת העסקה.

טרם העסקה, בעלת המניות הגדולה בחברה היא קרן מדיקה, המחזיקה 37%. מדיקה תיכנס במסגרת העסקה להסכם הצבעה עם המפיץ הסיני (OHMK Medical Technology), וכן תינתן גם לה אופציה להשקיע עוד מיליון דולר בחברה. זאת, באותו המחיר כמו לשותף הסיני, ותוך קבלת אופציות בתנאים דומים.

לאחר השלמת ההסכם, בדילול מלא כולל האופציות הניתנות היום לה ול-OHMK, תחזיק מדיקה 24.25% באנדימד ו-OHMK תחזיק 38.8%.

ההסכם כולל גם הקמה של ועדה מיוחדת הכוללת חמישה דירקטורים בחברה, שתהיה אחראית על קבלת החלטות הנוגעות לשוק הסיני. עוד כולל הסכם ההשקעה, קיבוע לחמש שנים של הסכם ההפצה עם זרוע ההפצה של OHMK, וכן הארכת ההסכם והגדלת כמות המינימום אותה התחייב השותף להזמין.

אנדימד רשמה אשתקד הכנסות של 21 מיליון שקל, ללא ההסכם בסין.