גאנה שלחה 3 מ' ד' במטוס לברזיל כדי למנוע שביתת שחקנים

AFP: סגן שר הספורט הגנאי הבהיר כי לשחקנים הוצעה העברה אלקטרונית של הכסף לחשבונות הבנק שלהם - אך הם סירבו, ודרשו לקבל את הכסף במזומן

נבחרת גאנה, מונדיאל 2014 / צלם: רויטרס
נבחרת גאנה, מונדיאל 2014 / צלם: רויטרס

ממשלת גאנה שלחה מטוס מיוחד, עם 3 מיליון דולר בכסף מזומן בתוכו - על מנת לשלם לשחקני נבחרת הכדורגל המקומית ששוהים בימים אלו בברזיל, במסגרת משחקי מונדיאל 2014.

על-פי סוכנות הידיעות AFP, סגן שר הספורט הגנאי, ג'וזף יאמין, הבהיר כי לשחקנים הוצעה העברה אלקטרונית של הכסף לחשבונות הבנק שלהם - אך הם סירבו, ודרשו לקבל את הכסף מיד, ובמזומן.

מדובר על כספים שהתאחדות הכדורגל המקומית סיכמה כי תעביר לשחקנים בגין ההופעות שלהם במונדיאל, אך לא עשתה זאת עד לרגע זה. חלק משחקני גאנה איימו להחרים את המשחק הקרוב שלהם מול פורטוגל, אך התרצו לאחר ששמעו הבטחה אישית מנשיא גאנה, ג'ון דראמני, כי הכסף יגיע אליהם בטיסה עוד היום (ד').

"אנחנו רוצים לוודא שהשחקנים יהיו במצב רוח טוב לקראת המשחק עם פורטוגל", נמסר מהתאחדות הכדורגל של גאנה.

התאחדות הכדורגל הגנאית אמורה לקבל מפיפ"א, ארגון הכדורגל העולמי, לפחות 9.5 מיליון דולר בתום גביע העולם - מענק השתתפות בשלב הבתים של המונדיאל. אגב, בשבוע האחרון פורסם ב"דיילי טלגרף" האנגלי כי נשיא ההתאחדות ייחקר בחשד כי הסכים לפעול להטיית תוצאות של משחקי ידידות עתידיים של הנבחרת.