רדהיל רוכשת את תרופת MESUPRON לטיפול בסרטן

תרופת MESUPRON מעכבת את מערכת ה-uPA, אשר הוכחה כבעלת תפקיד מפתח בתהליכי ההתפתחות, הפלישה ושליחת הגרורות של גידולים סרטניים

דרור בן אשר / צלם: תמר מצפי
דרור בן אשר / צלם: תמר מצפי

רדהיל הודיעה היום (ב') על הסכם רישיון מול חברת WILEX AG הגרמנית, במסגרתו רדהיל רכשה את הזכויות הכלל-עולמיות והבלעדיות לפיתוח ומסחור של תרופת ה-MESUPRON® לטיפול בסרטן, למעט סין, הונג-קונג, טאיוואן ומקאו, עבור כל ההתוויות.

רדהיל תשלם ל-WILEX תשלום ראשוני של 1 מיליון דולר ותמלוגים מדורגים בגין הכנסות עתידיות שיתקבלו על-ידי החברה, הנעים בין שיעור דו-ספרתי נמוך ועד ל-30%. רדהיל תהיה אחראית על הפיתוח, הרגולציה והמסחור של MESUPRON.

תרופת MESUPRON® מעכבת את מערכת ה-uPA, אשר הוכחה כבעלת תפקיד מפתח בתהליכי ההתפתחות, הפלישה ושליחת הגרורות של גידולים סרטניים. רמות גבוהות של uPA נמצאות בקורלציה עם פרוגנוזה שלילית במגוון גידולים סרטניים מוצקים כדוגמת סרטן הלבלב, הקיבה, השד והערמונית.

מנכ"ל רדהיל דרור בן-אשר אמר: "הרכישה של MESUPRON מעידה על המחויבות שלנו לחולים הסובלים ממחלות של מערכת העיכול ומחלות דלקתיות, ובכלל זה סוגי סרטן כדוגמת סרטן הלבלב, הקיבה והמעי הגס. היא מהווה תוספת לצנרת התרופות שלנו, הכוללת שש תרופות בשלבי פיתוח מתקדמים, ורכישתה עומדת בקנה אחד עם המודל העסקי מפחית-הסיכון של רדהיל".