מספר מחזיקי החבילה הצרה הכפיל את עצמו ב-3 חודשים

מאז עדכן משרד התקשורת את מחיר החבילה הצרה ל-120 שקל, זינק מספר המנויים ל-11,715 - 7,306 בחברת הכבלים הוט ו-4,409 בחברת הלוויין yes

גלעד ארדן / צילום: יחצ
גלעד ארדן / צילום: יחצ

3 חודשים בלבד מאז עדכן שר התקשורת גלעד ארדן את החבילות הצרות שהציעו חברות הכבלים והלוויין, מספר הרוכשים אותן הכפיל את עצמו.

כיום מספר בתי-האב שמחזיק בחבילה צרה עומד על 11,715 - 7,306 בחברת הכבלים הוט ו-4,409 בחברת הלוויין yes. זאת, בעוד במארס השנה, מועד השקתן, עמד על 5,703 בתי-אב בלבד. רק בחודש האחרון, על-פי נתוני מועצת הכבלים והלוויין, הצטרפו כ-1,000 בתי-אב לשירות.

החבילות הצרות, בעלות של 120 שקל, כוללות מספר בסיסי של ערוצים. במשך שנתיים הציעו החברות באופן סמי-וולנטרי חבילות צרות לא אטרקטיביות ואף הסתירו את דבר קיומן מהציבור, ואלפים בודדים בלבד בחרו בהן.

בראשית השנה חייב ארדן את הוט ו-yes לגבש חבילה בסיסית חדשה בעלות של 120 שקל בלבד - מחצית ממחירה של החבילה הרגילה.

yes מציעה 3 חבילות צרות: חבילת יסוד בעלת אוריינטציה לילדים, חבילת ספורט וחבילת העשרה. הוט מציעה שתי חבילות יסוד: ילדים וספורט.

בשתי החברות יכולים המנויים להוסיף חבילות וערוצים נוספים לחבילה הבסיסית בעלות משתנה. עם זאת, עלות הערוצים הנוספים, אם יבקש הלקוח לרכוש אותם, גבוהים - ולפעמים אף משמעותית - מעלותם היום.

מהוט ומ-yes לא נמסרה תגובה.

מצטרפים לחבילה הצרה
 מצטרפים לחבילה הצרה

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988