סטיבן ברבנק, מנהל שיווק בדיסני ישתתף בוועידת MAD 2014

ברבנק, מנהל שיווק ערוצי דיסני במרכז ובמזרח אירופה ובשווקים מתפתחים, יגיע ארצה כדי להשתתף בוועידת 2014 MAD, הוועידה המובילה בתחומי השיווק והפרסום, המדיה והאינטרנט של "גלובס" בשיתוף orange, שתיערך ב-16 ביולי

ועידת MAD  לוגו
ועידת MAD לוגו

סטיבן ברבנק, מנהל שיווק ערוצי דיסני במרכז ובמזרח אירופה ובשווקים מתפתחים, יגיע ארצה כדי להשתתף בוועידת 2014 MAD, הוועידה המובילה בתחומי השיווק והפרסום, המדיה והאינטרנט של "גלובס" בשיתוף orange. ברבנק יעביר בוועידה את הרצאתו "איך מרעננים את המותג כשמשדרים לדור הצעיר".

במסגרת תפקידו אחראי ברבנק על כל ההיבטים האסטרטגיים והתפעוליים בתחום השיווק של ערוצי דיסני במרכז ומזרח אירופה ובשווקים המתפתחים של דיסני. הוא גם אחראי על המסרים ותוכן הקד"מ של הערוצים, על התכנים המשודרים בהם, לרבות ההשקעה של המותג Refresh של דיסני.

חברת וולט דיסני היא גוף תקשורת בינלאומי מוביל, המספק בידור ומדיה לכל המשפחה. ערוץ דיסני העולמי מכיל יותר מ-100 ערוצי בידור לילדים ולמשפחה ב-166 מדינות וב- 34 שפות.

ברבנק הצטרף לדיסני בשנת 2012, לאחר ששימש קודם לכן כמנהל שיווק בניקולודיאון, שם היה אחראי על השקת תוכניות כמו Victorious, iCarly ו-Big Time Rush, וניהל את ה- Nickelodeon Kids Choice Awards בבריטניה. לפני כן הוא עבד ב- UKTV (חלק מ- BBC Worldwideו-Choice) ועמד בראש ערוצי ה- Lifestyle TV. בראשית הקריירה שלו הוא עבד ב-BT (בריטיש טלקום), שם ניהל קמפיינים פרסומיים למוצרים ושירותים שונים. לאחר מכן עבר ל- orange זמן קצר לאחר השקת החברה, שהייתה אז סטרט אפ בתחום הסלולר, ועבד על מגוון רחב של פרויקטים בתחום השיווק והפרסום.

ועידת 2014MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת של "גלובס" בשיתוף orange תתקיים ב- 16 ביולי, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א.

הוועידה תשמש השנה גם כפלטפורמה להטמעה וליישום רעיונות, כשדוברים בכירים מהארץ ומהעולם מתחומי השיווק הפרסום והאינטרנט יציגו ויעניקו מניסיונם העשיר ויחשפו את החידושים בתחומם לבאי הוועידה. במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס".

לפרטים ולהרשמה לחצו כאן