נפגעי איקיוטק מגייסים סיוע מההמונים באתר headstart

בעמותה "צדק נג"ה" מבקשים לגייס מכל נתבע סכום סמלי של 200 שקל, ובתמורה לכך תספק העמותה הגנה משפטית מלאה מפני דרישות החוב של איקיוטק

 אינטרנט / צילום: imagebank/thinkstock
אינטרנט / צילום: imagebank/thinkstock

מלחמתם של הצרכנים בשירותי הגבייה של איקיוטק עוברת לפסים של גיוס המונים: עמותת "צדק נג"ה" (נגד גבייה הזויה) שהקימו נפגעי חברת איקיוטק, בראשות קארן בוקסנבוים וליאור ביטון אשר קיבלו בחודשים האחרונים מכתבי גבייה אגרסיביים מצד החברה, פתחה במבצע לגיוס תרומות עבור הגנה משפטית לכלל מקבלי דרישות החוב באתר הדסטארט. בשעה הראשונה גייס הפרויקט 14 אלף שקל, כשהרף המינימלי עומד לעת עתה על 60 אלף.

במסגרת הקמפיין מבקשים בעמותה לגייס מכל נתבע סכום סמלי של 200 שקל ולהפוך אותו לחבר בעמותה. בתמורה לכך תספק העמותה הגנה משפטית מלאה מפני דרישות החוב, באמצעות עורכי הדין אופיר לב וגונן בן-יצחק.

בעמותה מאמינים כי דרישות החוב מופרכות, ועל כן מוכנים להתחייב אפילו לשלם את חובם של החברים, במקרה שאלה ימצאו חייבים על-ידי בית המשפט.

עו"ד אופיר לב, היועץ המשפטי לעמותת "צדק נג"ה" - נפגעי איקיוטק, מסר כי "הדרך היחידה כרגע לעצור את איקיוטק היא לקחת אותם לבית המשפט על מנת לקבל הכרעות שיפוטיות. בכל המקרים בהם הגענו עם דרישות החוב לבית המשפט, בית המשפט הכריע נגדה, חייב אותה לשלם לנתבעים עצמם על הטרטור ועוגמת-הנפש שנגרמו להם ואף כינה את הגשת תביעה כ'שיטת מצליח'. מדובר בעושק במסווה לכאורה, ועלינו לפעול במשותף כדי לשים לו סוף".

הקמפיין זמין החל מהיום בכתובת: http://www.headstart.co.il/project.aspx?id=10975