איזו טלטלה מכין סאטיה נדלה עבור מיקרוסופט?

מנכ"ל החברה שלח מזכר לעובדים ובו כתב: "לא נשאיר דבר מחוץ לתחום כשניגש לביצוע שינויים בארגון"

סאטיה נאדלה / צילום: בלומברג
סאטיה נאדלה / צילום: בלומברג

מנכ"ל מיקרוסופט סטיה נדלה שלח מזכר בן 3,187 מילים לעובדי החברה, בנוגע לחזון שלו לגבי עתיד החברה. נדלה מתכנן לטלטל לחלוטין את האופן שבו פועלת מיקרוסופט: דבר אינו מחוץ לתחום כאשר אנו בוחנים את שינוי התרבות הארגונית שלנו...ארגונים ישתנו. מיזוגים ורכישות יתבצעו. יחולו התפתחויות בתחומי האחריות של תפקידים. ייווצרו שותפויות חדשות. סדרי העדיפויות שלנו יעברו התאמה מחודשת. מיומנויות חדשות יפותחו. רעיונות חדשים יושמעו. אחריות התפקיד תתפתח. אנשים חדשים יגויסו. התהליכים יפושטו. ואם ברצונכם לשגשג במיקרוסופט ולהשפיע השפעה עולמית, אתם והצוותים שלם תצטרכו להוסיף עוד המון שינויים לרשימה הזו, ולהיות נלהבים לגבי יישומם.

השנה הפיסקאלית של מיקרוסופט החלה זה עתה, ונדלה מנצל את ההזדמנות כנקודת השקה למיקוד החברה מחדש: "ננצל את חודש יולי ליצירת דו-שיח בנוגע לשאיפה האמיצה הזו ולמיקוד המרכזי".

זהו החזון של נדלה לגבי מיקרוסופט במילים פשוטות: "אנחנו עוזרים לאנשים לעשות את העבודה". במילים פשוטות פחות, אומר נדלה: "בליבה שלנו, מיקרוסופט היא חברת היצרנות והפלטפורמה עבור עולם שבו שולטים המכשירים הניידים ומחשוב הענן. אנו נמציא מחדש את היצרנות כך שנוכל להעצים כל חברה וכל ארגון בעולם כדי שיוכלו לעשות יותר ולהשיג יותר.