טיבי: "הילדים בעזה נקרעו לגזרים ע"י טייס 'מוסרי'"

חבר הכנסת התייחס בפייסבוק למותם של 4 הילידים הפלסטינים בעזה מאש חיל האוויר: "הם שיחקו בחוף, שמעו פיצוץ, הם ברחו והטייס לא הרפה. אפילו לא את הזכות לברוח אל החיים מחדש. מהקוקפיט הממוזג, למעלה בין העננים והרגשת הכמעט אלוהים הוא המשיך ונטל להם את החיים. אלוהים!"

אחמד טיבי / צלם: איל יצהר
אחמד טיבי / צלם: איל יצהר

ח"כ אחמד טיבי התייחס היום בפייסבוק ל-4 הילדים הפלסטינים שנהרגו בעזה מפגיעת מטוסי חיל האוויר: "הם שיחקו בחוף, שמעו פיצוץ, הם ברחו והטייס לא הרפה. אפילו לא את הזכות לברוח אל החיים מחדש. מהקוקפיט הממוזג, למעלה בין העננים והרגשת הכמעט אלוהים הוא המשיך ונטל להם את החיים. אלוהים!", כתב ח"כ טיבי.

הוא הוסיף, כי "הטייס שב בשלום לבסיסו. זרק את הקסדה, נח על הכורסה ונהנה מסונטת הסערה של בטהובן. עישן את הסיגריה שלו, שם ערוץ 2 וראה כתבה על ילד יהודי עצוב שנבצר ממנו ללכת היום לחוג ריקודים. קם כועס והפטיר: הפלסטינים הברברים האלה מונעים מילדינו ללכת לחוג ריקודים".

טיבי כותב עוד: "עאהד, מוחמד, אסמעיל וזכרייה נקרעו לגזרים באמצעות הטילים של מטוסו של אחד הטייסים 'המוסריים' בעולם, מבלי אפילו להנות בעתיד מהשיר 'מאווטני'...מוות לערבים", כלשונו.

דובר צה"ל, תת-אלוף מוטי אלמוז, הגיב אתמול לאירוע ואמר כי ב"צה"ל מביעים צער על מותם של הילדים, וכמובן שאיננו מכוונים לפגיעה בילדים".