סטארטאפיסטים בגיימינג ייפגשו עם בכירים מהתחום בארה"ב

בין הסטארט-אפים שצפויים לקחת חלק במשלחת אפשר למצוא חברות פיתוח משחקים כמו TabTale, ואת Side-Kick, שמפתחת בין היתר משחקים מבוססי תנועה לאקס בוקס ולמחשב

משלחת ראשונה של עשרה סטארט-אפים ישראלים מתחום הגיימינג תצא לארה"ב ולקנדה בשיתוף עם משרד הכלכלה הישראלי. המטרה היא לחשוף את הטכנולוגיות והפיתוחים שלהם בפני בכירים בתעשייה האמריקאית והקנדית, בהם משקיעים פוטנציאליים לצד בכירים בתעשיית הגיימינג והמדיה בחברות כמו גוגל, פייסבוק, אפל, סוני, אמזון, ubisoft ואחרים, כמו גם השתתפות במסגרת כנס משחקי הקז'ואל הגדול בעולם Casual Connect, שייערך השבוע בסן פרנסיסקו.

בין הסטארט-אפים שצפויים לקחת חלק במשלחת אפשר למצוא חברות פיתוח משחקים כמו TabTale, שמפתחת אפליקציות משחקים לילדים ומגלגלת מעל ל-15 מיליון דולר בשנה, ואת Side-Kick, שמפתחת בין היתר משחקים מבוססי תנועה לאקס בוקס ולמחשב, לצד חברות שמאפשרות קידום משחקים ואפליקציות כמו TROPHiT או DAU-UP. עוד ברשימה אפשר למצוא את Captain Up, JellyButton, justAd, kidoz, Playful Shark ו-Upopa.

המשלחת אורגנה על-ידי המטרה לקידום השקעות במשרד הכלכלה יחד עם עמותת מפתחי המשחקים בישראל GameIS. לדברי יונתן לוי, מנהל תחום ניו מדיה במטה לקידום השקעות במשרד הכלכלה, "תחום המשחקים הדיגיטליים מגלגל מיליארדי דולרים בשנה ומהווה את מקור ההכנסות הרווחי ביותר מבין תחומי האפליקציות המוצעים כיום. לכן, משלחת זו מהווה הזדמנות לפתוח את הדלת לכ-200 חברות המגלגלות יחד מעל ל-2 מיליארד שקל בשנה ולסייע להן לחזק את פעילותן בשווקים חדשים בזירה הבינלאומית".