התאחדות הכדורגל הגיאורגית: מציעים לישראליות לארח אצלנו בחינם

במכתב שעליו חתומים נשיא ומזכ"ל ההתאחדות הגיאורגית, מביעה ההתאחדות תמיכה בישראל "בימים קשים אלו"

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל / צלם: שלומי יוסף
אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל / צלם: שלומי יוסף

התאחדות הכדורגל הגיאורגית מציעה לקבוצות הישראליות, בשל המצב הביטחוני בישראל, לארח את משחקיהן במפעלים האירופים באצטדיון הלאומי בטביליסי, ללא כל תמורה כספית.

במכתב שנשלח ליו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון, ועליו חתומים נשיא ההתאחדות הגיאורגית דומנטי סיצ'ינאבה והמזכ"ל רבאז ארבלדזה, מביעים הגיאורגים "תמיכה בכם ובמדינתכם בימים קשים אלו".

בהמשך המכתב מציינים הגיאורגים כי לאור החלטת אופ"א מה-16 ביולי שלא לאפשר לקבוצות הישראליות לארח בביתן בשל המצב הביטחוני והלחימה מול החמאס, ולאור היחסים החמימים בין שתי ההתאחדויות, הם מציעים את האצטדיון הלאומי בטביליסי (Mikeheil Meskhi Stadium), בירת גיאורגיה, ללא כל תשלום, לטובת משחקי הבית של הקבוצות הישראליות במסגרת משחקי הליגה האירופית וליגת האלופות. בנוסף מציעים הגיאורגים את האצטדיון גם לטובת נבחרות ישראל, באם יהיה צורך.

בכל מקרה, מדובר על המשחקים הבאים של הקבוצות הישראליות באירופה. השבוע כבר בחרו הנציגות הישראליות לארח את משחקי הבית שלהן במסגרות האירופיות בלרנקה, קפריסין - מכבי ת"א תארח ביום שלישי את סנטה קולומה האנדורית במוקדמות ליגת האלופות באצטדיון "אנטוניס פפדופולוס" בלרנקה. גם הפועל ת"א תארח ביום חמישי בליגה האירופית את אסטנה הקזחית באותו אצטדיון. הפועל ב"ש תארח את RNK ספליט הקרואטית ביום חמישי באצטדיון אחר בעיר הנמל הקפריסאית.

כזכור, אופ"א אישרה לפני כשבועיים לכל הקבוצות הישראליות להחליף ביתיות ולהתארח במשחק הראשון אצל היריבות, על מנת לאפשר מרווח זמן נוסף לבחון את האירועים הביטחוניים בישראל. בסופו של דבר נאלצה אופ"א להעתיק מישראל גם את הגומלין.