מנכ"לית מגדל ענת לוין בדרך החוצה ממגדל לאחר חצי שנה

זאת על רקע רצונה לבחון הזדמנויות למיצוי רב יותר מכפי שמתאפשר לה במגדל ■ עלות שכרה הייתה אמורה לעמוד השנה על 5-8 מיליון שקל

ענת לוין / צלם: איל יצהר
ענת לוין / צלם: איל יצהר

האם הרומן של ענת לוין ושלמה אליהו בקבוצת מגדל מסתיים עוד לפני שבאמת החל? לוין, שהחלה לכהן כמנכ"לית הקבוצה-האם מגדל אחזקות, וכיו"ר מגדל ביטוח, הודיעה היום ליו"ר הקבוצה, שלמה אליהו, כי היא בוחנת את המשך דרכה במגדל, "על רקע רצונה לבחון הזדמנויות למיצוי רב יותר מכפי שמתאפשר לה במסגרת התפקיד של ניהול החברה, כחברת אחזקות".

על אף שאין מדובר עדיין בהודעת פרישה רשמית, הרי שזו יריית הפתיחה בפרישתה של לוין ממגדל לאור השפעתה המינורית יחסית בקבוצה.

מגדל נמצאת בשליטת איש הביטוח הוותיק שלמה אליהו שבניו - עופר וישראל - עומדים בראש שתי הפעילויות של הקבוצה - מגדל חברה לביטוח ומגדל שוקי הון, ותחת לוין.

לוין נכנס רשמית לתפקידה בתחילת פברואר השנה, לאחר שפרשה לטובת המינוי מבנק הפועלים. על הצטרפותה למגדל נודע כבר בשלהי 2013, ומינויה התקבל בברכה ובהערכה, והוא שידר שמגדל לא תהפוך לחברה שבניהולה הבלעדי של משפחת אליהו.

ואולם, מההתנהלות עד כה, וממינוי המנהלים הבכירים בקבוצה, עלה הרושם שללוין אין השפעה ניכרת. בין היתר דובר במינויים של מנהל ההשקעות הראשי של מגדל ומנכ"ל מגדל שוקי הון. נציין כי שלמה אליהו אמור לפרוש מתפקיד יו"ר מגדל.