חברות הסלולר מתגייסות למען חיילי צה"ל ותושבי הדרום

פרטנר מחלקת טאבלטים לפצועי צה"ל; תזכה אותם על התקופה שלא התאפשר להם להשתמש במכשיר ■ פלאפון מרחיבה ב-5 ג'יגה את הגלישה בסלולר לחיילי צה"ל ותושבי הדרום; פרטנר מעניקה 10 ג'יגה ■ סלקום תרמה יום כיף לילדי קיבוץ זיקים

חיילים / צילום: רויטרס
חיילים / צילום: רויטרס

חברת פרטנר מחלקת החל מיום שישי האחרון טאבלטים של היצרנית הסינית ZTE הסינית שמאפשרים גלישה בוויי-פיי לפצועי צה"ל בבתי החולים ברחבי הארץ. עובדי החברה בשיתוף נציגי האגודה למען החייל מבקרים את פצועי צה"ל בבתי החולים ברחבי הארץ, ומחלקים להם טאבלטים בכדי להנעים את שהותם בבית החולים.

חברת פלאפון הודיעה היום (ה') כי תרחיב את הגלישה הסלולרית ללקוחותיה בדרום ובקרב חיילי צה"ל ב-5 ג'יגה נוספים למשך השבועיים הקרובים.

כדי לקבל את ההטבה צריך להתקשר ל-*555, או להירשם באפליקציית פלאפון או באתר החברה. ההרשמה תימשך מהיום ועד ליום חמישי הבא. חיילים שאינם יכולים להשתמש במכשיר בשבוע הקרוב יקבלו את ההטבה גם רטרואקטיבית.

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, מסר: "מאז תחילת מבצע 'צוק איתן' אנו עדים לגידול הדרמטי בגלישה בעקבות הצורך של לקוחותינו בדרום להיות מעודכנים בכל רגע באמצעות מכשיר הפלאפון שלהם. אנו רואים כי מיד לאחר כל אזעקה גדל נפח הגלישה ב-Whatsapp, ברשתות החברתיות ובאתרי החדשות בכ-20%. הטבה זו תאפשר לתושבי הדרום ולחיילים להמשיך ולהיות בקשר ולגלוש במהירות גבוהה ובנפח גדול יותר ללא עלות נוספת".

בנוסף, פלאפון מפעילה קייטנות לכ-100 מילדי העובדים המתגוררים בדרום, על מנת לאפשר להוריהם להמשיך ולהגיע לעבודה.

כמו כן, עובדי פלאפון אספו השבוע כ-1.5 טון של מוצרי מזון, ממתקים, ביגוד והיגיינה לטובת החיילים הנלחמים בדרום, ותקיים יריד מיוחד למען תושבי הדרום ליד בניין פלאפון בגבעתיים.

במהלך השבועיים האחרונים מסיירים עובדי פלאפון עם ניידות הטענה מיוחדות ומספקים כרטיסי סים ומתנות עבור החיילים שנמצאים זמן רב בשטח ללא יכולת הטענה. הניידות מסתובבות בין החיילים בכל מוצבי הדרום ובאזור יהודה ושומרון.

חברות הסלולר מתגייסות

חברת פרטנר, נציין, מרחיבה כבר החל מ-16 ביולי את נפח הגלישה הסלולרית ל-10 ג'יגה ללא תשלום ועד סוף חודש יולי לכלל הלקוחות. אתמול (ד') פרטנר הודיעה כי תזכה את חיילי צה"ל בשירות הסדיר ובמילואים שנמצאים בעזה ובאזור עוטף עזה, על התקופה שלא התאפשר להם להשתמש במכשיר הנייד.

מדובר על לקוחות הסלולר של פרטנר וכן לקוחות החברה-הבת 012 מובייל, אשר לא היה באפשרותם לבצע שימוש במכשיר למעלה מ-48 שעות רצוף.

גם סלקום הודיעה היום כי ניידות שירות של החברה עוברות בבסיסי צה"ל בדרום ומעניקות שירות תיקונים מהיר לחיילים השוהים בבסיסים, כולל החלפת מסכים וסוללות. בנוסף, צוותי סלקום מעבירים ערכות שי שכוללות ציוד אישי נחוץ לחיילים, ממתקים, גנרטורים ועוד.

בנוסף, סלקום תרמה יום כיף לילדי קיבוץ זיקים ששוהים מחוץ ליישוב בעקבות המצב הביטחוני. היא שלחה לכל משפחות העובדים שמתגוררות בעוטף עזה חבילות ממתקים ומשחקי קופסה לילדים. כמו כן, החברה שלחה חבילות לכל משפחות העובדים שגויסו בצו 8.

בית סלקום יארח ביום ראשון יריד מכירות של בעלי עסקים תושבי הדרום. היריד כולל מגוון תחומי עסקים, בהם: עבודות יד מעץ, עבודות קרמיקה, תכשיטים, ביגוד, ספרים, גאדג'טים, בשמים, צעצועים, פרחים, עציצים, פירות וירקות, גבינות ועוד.

גם הוט מובייל מפעילה ניידת שירות למכשירים סלולריים בשטחי התכנסות החיילים בעוטף עזה. הניידת נותנת שירות תיקונים בשטח למכשירי סלולר, שירותי הטענה לחיילים לכלל דגמי המכשירים, ואף מחלקת לחיילי צה"ל מטענים ניידים להטענת מכשירם. החברה תיאמה עם הצבא את המוקדים בהם היא תעבור בימים הקרובים ותגיע לכל מקום שתידרש לו בתיאום עם צה"ל.