מנכ"ל טבע לשעבר שלמה ינאי מונה ליו"ר פרוטליקס

שלמה ינאי: "אני נרגש להצטרף לדירקטוריון פרוטליקס, זוהי תקופה מלהיבה ביותר לחברה"

שלמה ינאי / צלם: איל יצהר
שלמה ינאי / צלם: איל יצהר

פרוטליקס הודיעה היום (ה') כי מינתה את שלמה ינאי לתפקיד יו"ר דירקטוריון החברה. המינוי ייכנס לתוקף באופן מיידי, החל מהיום. זאב ברונפלד, ששימש כיו"ר דירקטוריון זמני, ימשיך לכהן בדירקטוריון החברה.

"אנו שמחים על הצטרפותו של ינאי כיו"ר דירקטוריון החברה", אמר ברונפלד. "לינאי ידע נרחב וניסיון רב מתפקידיו לאורך שנים כמנכ"ל טבע ומכתשים אגן, ואלה יהיו לעזר רב לפרוטליקס בהמשך דרכה. אנו מצפים להתוויית הדרך שלו כיו"ר החברה".

ינאי הוסיף, "אני נרגש להצטרף לדירקטוריון פרוטליקס, ולקחת חלק בגישה המהפכנית של החברה לביטוי חלבונים רקומביננטים. זוהי תקופה מלהיבה ביותר לחברה, ויחד נמשיך במאמצינו לקדם את צנרת התרופות המבטיחה לצד המשך הגדלת נתח השוק למוצר ה-Elelyso. אני נלהב לגבי העתיד של פרוטליקס ושמח להיות חלק ממנו".

ינאי כיהן כנשיא ומנכ"ל טבע בין השנים 2007 ל-2012. קודם לכן, ינאי שימש כנשיא ומנכ"ל מכתשים אגן (כיום אדמה), חברת אגרו-כימיה בינלאומית מובילה. ינאי היה חבר בדירקטוריון בנק לאומי, לייקורד תעשיות למוצרים טבעיים ו-I.T.L אופטרוניקס. עד לפרישתו מצה"ל בשנת 2001 בדרגת אלוף, ינאי שימש כראש האגף לתכנון אסטרטגי במטכ"ל. כיום, ינאי הוא ראש חבר המנהלים בטכניון. כמו כן, ינאי חבר דירקטוריון בלומניס ומשמש כיו"ר דירקטוריון בתאגיד קמברקס.