השיחה: רונן שמיר בחסות למכבי ת"א

אלפא קוסמטיקה, יבואנית ניוואה, האריכה את החסות למכבי ת"א ב-3 שנים נוספות ■ אוסקר גארסיה, מאמן מכבי ת"א, מתפנק במלון גלי כנרת ■ וכדורסלן העבר דורון ג'מצ'י מקבל אירוח מלכותי במלון דיויד ים המלח

שרן ייני מכבי תל אביב וניוואה/ צילום: לם וליץ סטודיו 59
שרן ייני מכבי תל אביב וניוואה/ צילום: לם וליץ סטודיו 59

פינוק ליגה

את פתיחת משחקי הליגה לעונת 2014/15 ציין צוות האימון של אלופת ליגת העל בכדורגל מכבי תל-אביב ביום כיף יוקרתי, כאורחי הכבוד של מלון גלי כנרת, שבניהולה של שלומית הדר, מרשת מלונות רימונים.

המתפנקים, שבהם אוסקר גארסיה, המאמן הראשי; פראן סנצ'ז ורובן מרטינז, עוזרי המאמן; וחואן טוריחו, מאמן הכושר הראשי; מצאו מרגוע לשרירים בבריכת הג'קוזי.

פראן סנצ'ז , אוסקר גארסיה , שלומית הדר , רובן מרטינז, חואן טוריחו
 פראן סנצ'ז , אוסקר גארסיה , שלומית הדר , רובן מרטינז, חואן טוריחו

ניחוח ליגה

אתמול (א') הודיע רונן שמיר, מנכ"ל חברת אלפא קוסמטיקה - יבואנית מותג ניוואה לישראל, על המשך מתן החסות למכבי תל-אביב למשך 3 שנים נוספות.

המותג ניוואה לגבר מעניק חסויות לקבוצות נוספות בעולם, ובהן ריאל מדריד בספרד, מילאן באיטליה ופריז סן ז'רמן בצרפת.

"האסטרטגיה של ניוואה היא להוביל את תחום הגברים ולהתחבר למותגים מובילים בתחום הספורט", אמר שמיר במעמד החתימה. "מכבי תל-אביב משקפת את ערכי המותג: מצוינות, גבריות והצלחה".

שרן ייני מכבי תל אביב וניוואה/ צילום: לם וליץ סטודיו 59
 שרן ייני מכבי תל אביב וניוואה/ צילום: לם וליץ סטודיו 59

אירוח כיד המלח

דורון ג'מצ'י ורעייתו התארחו בסוף השבוע במלון דיויד ים המלח, וזכו לאירוח מלכותי בסוויטה המפוארת.

אלון פלג, מנכ"ל המלון, החליט לשדרג את הזוג ולשכנם בסוויטה המשקיפה על ים המלח.

ג'מצי, לשעבר קפטן מכבי תל-אביב וקפטן נבחרת ישראל בכדורסל, משמש היום מנהל קשרי קהילה ואוהדים במועדון מכבי תל-אביב.

פלג הביע את הערכתו בפני ג'מצ'י אשר נשאר זמן רב בחדר האוכל, ולו רק בשביל להיענות לבקשות אורחי המלון להצטלם עמו ולקבל חתימות.

דורון ג'מצ'י / צילום: מורג ביטן
 דורון ג'מצ'י / צילום: מורג ביטן

ילדים מבשלים לקהילה

בית-הספר לבישול לילדים שבמתחם שרונים אסף לא פחות מ-20 אלף שקל והעניק אותם אחר כבוד לתנועת הנוער "כנפיים של קרמבו", שפועלת בקרב ילדים בעלי צרכים מיוחדים.

אור קופרלי, מנכ"ל שרונים ומבעלי חצי חינם, העניק בשבוע שעבר את הכסף לאופירה רותם, מנכ"לית תנועת כנפיים של קרמבו.

קופרלי אמר כי "החיבוק הגדול שלנו מלווה את ילדי התנועה במהלך כל השנה, עם ליווי צמוד לילדים". רותם סיפרה כי: "אור מאוד מעורב בקהילה, ואנחנו שמחים להמשיך את הקשר הנפלא הזה לטובת ילדי 'כנפיים של קרמבו' לעוד שנים רבות".

בית-הספר נפתח באוקטובר בשנה שעברה, והוא מציע תוכניות לימודי בישול המותאמות לילדים, כגון קורסים בנושאים כמו שוקולד, אפייה, מטבח בריא, מטבח המזרח הרחוק ומטבח איטלקי.

אור קופרלי ואופירה רותם / צילום: זיו שדה
 אור קופרלי ואופירה רותם / צילום: זיו שדה

נרטב למטרה

בימים האחרונים הרשת מלאה בסרטונים שבהם דמויות ידועות שופכות על עצמן מי קרח. ההסבר: התאחדות ה-ALS העולמית השיקה את אתגר דלי מי הקרח על מנת לגייס כסף למלחמה במחלה. כל מי שנענה למשימה אתגר גם את חבריו, אשר התבקשו להעביר תרומה ו/או לזכות את עצמם במקלחת קרה. בין השמות הידועים שהשתתפו - סטיבן שפילברג, ביל גייטס, טים קוק, מרק צוקרברג, אייל גולן וכעת גם היחצ"ן רני רהב.

עוד מהפעילות הבריאותית-חברתית של רהב: טבע ישראל התקשרה עם משרדו של רהב בעבודה על יחסי הציבור לפעילותה הקהילתית. רהב יצטרף אל שרף תקשורת - המעניקה בשנים האחרונות ייעוץ בתחום לתאגיד החברה ולדירקטוריון של ענקית הגנריקה.

נרטב למטרה / צילומי מסך
 נרטב למטרה / צילומי מסך

85 אלף שקל באנליסט

בעלי מניות בית ההשקעות אנליסט יתכנסו בחודש הבא לאשר את הארכת הסכמי ההעסקה של צמד בעלי השליטה בבית ההשקעות - אהוד שילוני ושמואל לב - ב-3 שנים נוספות.

לפי הסכמים אלה, עלות העסקתם אשתקד הגיעה ל-1.6 מיליון שקל כל אחד, ובמחצית הראשונה של 2014 ל-650 אלף שקל כל אחד.

באנליסט מדגישים כי ב-2008 חתמו השניים על כתב ויתור, שלפיו הם מוותרים על 45% מהתגמולים שלהם הם זכאים עד שיתנו הודעה אחרת בכתב, כך שבפועל אשתקד עלות העסקתם התקרבה ל-1 מיליון שקל לכל אחד.

שילוני מכהן כיו"ר אנליסט וכדירקטור בחברות הבנות שלה, ולב מכהן כדירקטור באנליסט, כנושא משרה בחברות הבת וכמנהל השקעות בחברות בנות. כל אחד מהשניים זכאי למשכורת בעלות חודשית של 85 אלף שקל, הטבות נוספות ומענק שנתי.

 שמואל לב ואהוד שילוני אנליסט / צלם: יונתן בלום
  שמואל לב ואהוד שילוני אנליסט / צלם: יונתן בלום

4 מיליון שקל לנחמיאס

בעלי המניות של חברת הנדל"ן המניב מגה אור יתבקשו בקרוב לאשר את הארכת תוקף הסכם הניהול של החברה מול בעל השליטה, צחי נחמיאס, בתפקידו כיו"ר מגה אור, בעלות שנתית שיכולה להגיע לכ-4 מיליון שקל.

נחמיאס ייהנה מדמי ניהול חודשיים של 100 אלף שקל, צמוד למדד, 15 אלף שקל כהשתתפות בהוצאות ואחזקת רכב ועוד הטבות. בנוסף, הוא צפוי ליהנות ממענק שנתי בסכום מקסימלי של 2.5 מיליון שקל, בהתאם למדיניות התגמול של החברה.

את שירותיו למגה אור מעניק נחמיאס, המחזיק ב-47% ממניות החברה, באמצעות חברת ניהול. ב-2013 עלות העסקתו עמדה על 3.2 מיליון שקל.

בעלי המניות גם יתבקשו לאשר את הסכם העסקתה של היועצת המשפטית, אפרת דרורי, הצפויה ליהנות ממשכורת חודשית של 30 אלף שקל, ובעלות שנתית של כ-450 אלף שקל.