גורי אלפי יוביל סדרת אינטרנט על עולם הפרסום

זאת כחלק מקמפיין לחוג לפרסום ותקשורת שיווקית של הקריה האקדמית אונו

הקריה האקדמית אונו מקדמת את החוג לפרסום ותקשורת שיווקית שלה באמצעות סדרת אינטרנט חדשה בכיכובו של הקומיקאי גורי אלפי, המציגה באופן משעשע את "מאחורי הקלעים" של עולם הפרסום הישראלי.

לצד אלפי משתתפים בסדרה, הנושאת את השם "גורי מדבר עם פרסומאים על פרסום", אנשי פרסום שונים, ובהם ג.יפית, יורם דמבינסקי, גיל סמסונוב, ינון לנדנברג, ליאור צורף, יובל וינגסט, גיא בר ואחרים.

הסדרה מחולקת ל-9 פרקים, שכל אחד מהם עוסק בנושא אחר מעולם הפרסום, כגון ניו-מדיה, סקס בפרסום, מיתוג, פרסום מגזרי, פרובוקציה, פרזנטורים ועוד.

הסדרה מבוססת על הסדרה האמריקאית "Between two ferns", שבה מראיין זאק גליפיאנקיס שלל מפורסמים מהפוליטיקה, הכלכלה, החברה ועולם הבידור האמריקאי, בהם נשיא ארה"ב ברק אובמה, השחקן ברוס וויליס, הזמר ג'סטין ביבר ועוד.

מדובר ביוזמה משותפת של סמנכ"ל השיווק בקריה האקדמית אונו, ישי כץ-שיינפלד, ומשרד הדיגיטל דבי&רון, אשר נולדה מתוך הרצון להביא לקדמת הבמה את האנשים ואת המוחות היצירתיים של עולם הפרסום.

ד"ר מיכל שפירא, ראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו, אומרת כי "רצינו לאפשר לסטודנטים בתואר לפרסום ותקשורת שיווקית, ולכל מי שעוסק או מתעניין בעולם הפרסום, הצצה ייחודית ומעניינת לסוגיות השונות שאיתן מתמודדים בכירי ענף הפרסום מדי יום, בזווית הומוריסטית ושנונה. אנו מאמינים כי כל מי שיש לו נגיעה לפרסום יכול למצוא בסדרה היבטים מעניינים, שהוא מתחבר אליהם או לחלופין לא מסכים איתם".

לדבריה, "אנו גאים ושמחים על שיתוף-הפעולה המיוחד שנוצר לנו כמוסד אקדמי עם גורי אלפי, ובטוחים שאלפי צופים יוכלו ליהנות וללמוד קצת יותר על האנשים שמאחורי הקלעים של עולם הפרסום".

הקמפיין נהגה, נוצר והופק על-ידי המשרד דבי&רון. רון שלי, מנכ"ל דבי&רון, מסר כי "הפלטפורמה של סדרות רשת היא זירת התוכן המעניינת ביותר היום בניו-מדיה. זהו המקום בו הטאלנטים האמיתיים יכולים להביא לידי ביטוי את הכישרון שלהם בצורה הכי נקייה. הקמפיין של התואר הראשון בפרסום של הקריה האקדמית אונו יוצר דיאלוג בין הדור הבא של הפרסומאים לבין הברנז'ה בשפה חדשה. בעזרתו של גורי הצלחנו לייצר סדרה איכותית המאפשרת לברנז'ה לצחוק קצת על עצמה".