גמר "האח הגדול" זכה אמש ל-1.26 מיליון צופים

הרייטינג הממוצע של גמר העונה השישית, בו זכתה טל גלבוע, עמד על 38.7% ■ מדובר בגמר הראשון מזה 4 עונות שלא חוצה את רף ה-40% צפייה

טל גלבוע זוכת האח הגדול 6/ צילום: נופר יורן
טל גלבוע זוכת האח הגדול 6/ צילום: נופר יורן

בתום אחת העונות המורכבות בתולדותיו, הגיע גמר העונה השישית של תוכנית הריאליטי "האח הגדול" לרייטינג ממוצע של 38.7% במשקי-בית יהודיים - נתון נמוך מגמר העונה הקודמת ששודר אף הוא בתקופת הקיץ ועמד על 41.6% צפייה.

מספר הצופים בכלל האוכלוסייה בגמר התוכנית אמש (מוצ"ש) הסתכם ב-1.26 מיליון צופים, ואילו 1.7 מיליון צופים נחשפו למשדר של קשת (כלומר צפו בתוכנית 5 דקות לפחות). הגמר זכה לנתח צפייה גבוה במיוחד, כאשר למעלה מ-53% מכלל צופי הטלוויזיה בזמן שידורו צפו בו.

באירוע הגמר של העונה השישית זכתה אמש המתמודדת טל גלבוע.

גמר העונה השישית של "האח הגדול" הוא הראשון מזה 4 עונות (מאז שנת 2009) שלא חוצה את רף ה-40% צפייה, והוא כנראה גם הכי פחות רווחי אי-פעם. זאת לנוכח העובדה שחלק גדול מהעונה שודר בתקופת מבצע "צוק איתן", במהלכה נעצר הפרסום בטלוויזיה לחלוטין; ולאור העובדה שהתוכנית הייתה המשדר היחיד על המסך שאינו חדשות, הפסידה קשת רבות על תפעולה של התוכנית ואף ביצעה בה קיצוצים במהלך העונה.

ממוצע הצפייה בעונה השישית של "האח הגדול" - שגברה על משדרי החדשות בצפייה במהלך בקיץ - עמד על 33.1% צפייה במשקי-בית יהודיים.

אוגוסט 2014 - הנצפה בתולדות חדשות 10

עם ההחלטה לחזור לשגרה ולקראת החזרה ללימודים, מסתכם לו גם חודש אוגוסט בטלוויזיה. כמו החודש שלפניו, הוא עמד בעיקר בסימן החדשות.

כך הפך אוגוסט 2014 בחדשות 10 לחודש אוגוסט הגבוה ביותר מאז קום החברה, כשהמהדורה המרכזית עם תמר איש-שלום הגיעה לרייטינג חודשי ממוצע של 12% - הנתון הגבוה ביותר לחודש הקיצי מאז הקמת החברה. זהו גידול של 62% ביחס לאוגוסט אשתקד.

למרות התקדמות משמעותית גם במגזין "שישי" של חדשות 10, בליל שבת האחרון גברה מהדורת "יומן" על התוכנית, כשהתוכנית של מנהלת החדשות בערוץ 1 אילה חסון הגיעה ל-7% צפייה, לעומת 4.7% לאלון בן-דוד וטלי מורנו. "אולפן שישי" בחדשות 2 הסתפק ב-13.2% בלבד.

 רייטינג שבועי31.8.14
  רייטינג שבועי31.8.14