כך מתכננת ווייז למצוא לכם מקום חניה בכחול-לבן

בגרסה 3.9 האפליקציה שומרת את מקום החניה של המשתמש באופן אוטומטי, דבר שקודם כל עוזר למשתמש למצוא את הרכב שלו

אתמול (ב') עדכנה חברת ווייז מבית גוגל את אפליקציית הניווט שלה לגרסה 3.9 עבור מכשירי אייפון ואנדרואיד (עדיין לא לווינדוס פון). הגרסה החדשה מסמנת את הכיוון אליו שואפת החברה להגיע - מציאת מקום חניה פנוי למשתמשיה, כאשר הגיעו אל היעד שלהם.

בגרסה 3.9 האפליקציה שומרת את מקום החניה של המשתמש באופן אוטומטי, דבר שקודם כל עוזר למשתמש למצוא את הרכב שלו. בנוסף, האפליקציה לומדת היכן נמצא מקום החניה באזורים שונים וכמה זמן לוקח למצוא חניה פנויה. דבר זה יסייע בעתיד לווייז, להציע למשתמשים נסיעה ישר למקום חניה פנוי, לאחר שכבר עקפו את הפקקים באמצעותה.

יישום נוסף בגרסה 3.9 הוא "Places" בו ניתן לערוך פרטים על מקום מסוים, לספר עליו, לצלם תמונה שלו ולכתוב איפה יש חנייה פנויה באזור. מה שיציע למשתמשים מידע רב יותר, כאשר הם מחפשים מקומות לנסוע אליהם. ווייז גם מציעה למשתמש בכל פעם שהוא מגיע ליעד מסוים, לצלם תמונה של חזית המקום, עוד יכולת שתאפשר התמצאות נוחה יותר של נהגים, שמגיעים למקום שהם לא מכירים.

עוד שיפור באפליקציה המשודרגת הוא השלמת מילים אוטומטית בעת חיפוש יעד, גם דבר המקל את החיפוש. ווייז משלבת במקרה הזו גם פרסומות למקומות. לכך צריך להוסיף גם את האופציה הוותיקה להכתבה קולית של כתובות בעברית. יכולת שעובדת בצורה נהדרת.