משבר הדואר: הפגנות ענק ייערכו בת"א, ירושלים, חיפה וב"ש

לצד ההפגנות ההסתדרות הודיעה כי עובדי יחידת מיסוי המקרקעין ברשות המיסים ישבתו מחר ■ יו"ר ההסתדרות: "בימים אלו של חג וחשבון נפש, חלה חובה מוסרית להביא פתרון ל-7,000 משפחות עובדי הדואר שנמצאות במצב של אי-ודאות"

אבי ניסנקורן / צילום: דובר ההסתדרות
אבי ניסנקורן / צילום: דובר ההסתדרות

ההסתדרות הודיעה היום (ד') כי תחריף את המאבק במסגרת משבר עובדי הדואר ועובדי הקבלן ומחר תערוך הפגנות בכניסה לערים מרכזיות ועובדי יחידת מיסוי המקרקעין ברשות המיסים ישבתו. ההפגנות בהן ישתתפו מאות מעובדי הדואר, יחלו בשעה 07:30 ב-4 צמתים מרכזיים ובהם: גשר המיתרים בירושלים, בכניסה לערים חיפה ובאר-שבע ובצומת הסמוך למרכז עזריאלי בתל-אביב.

במסגרת השבתת יחידת מיסוי המקרקעין, לא יינתן מענה טלפוני, לא תתאפשר קבלת קהל ולא יאושרו כל תהליכי רישום, קנייה או מכירת מקרקעין. במקביל ימשכו העיצומים במשרד התיירות.

בהסתדרות מוחים נגד תופעת עובדי הקבלן ומדיניות "הדלת המסתובבת" שבהן נוקטת המדינה, תוך הנצחת תבניות העסקה פוגעניות.

במסגרת הצעדים הארגוניים שנוקטת ההסתדרות במשרדי הממשלה, הוחלט לעצור את חלוקת הדואר הרשום בכל רחבי הארץ, לא לטפל בשירותי הדואר של משרדי הממשלה
וכן בשירותי הדואר הדיפלומטי. בנוסף, לא יתאפשר עדכון העברת בעלות על רכב בסניפי בנק הדואר ובמשרד התחבורה ולא יהיה טיפול במערך הקנסות של מערכת בתי המשפט, משטרת ישראל והרשויות המקומיות.

עם זאת, עובדי משרד התחבורה וסניפי הרישוי ישובו מחר לעבודה סדירה.

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, אמר היום: "בימים אלו של חג וחשבון נפש, חלה חובה מוסרית להביא פתרון ל- 7,000 משפחות עובדי הדואר שנמצאות במצב של אי-ודאות".