רייטינג שבועי: "6 אימהות" של רשת בראש הטבלה עם 25.4%

בעקבות חג הסוכות נרשמה השבוע ירידה משמעותית בהיקפי הצפייה בטלוויזיה

תקופת החגים מתאפיינת בדרך-כלל בצפייה נמוכה משמעותית, לאור העובדה שחלק ניכר מהציבור אינו צופה במהלכה בטלוויזיה, וחלק אחר חופש או מוצא דברים אחרים לעשות.

אתמול (מוצאי שבת), לשם הדגמה, סך הצפייה היה נמוך משמעותית ועמד על כ-60% בלבד מבעלי פוטנציאל הצפייה. הנתונים הנמוכים מאפיינים את התקופה כולה, והם צפויים להימשך גם השבוע, אל תוך חול המועד.

סוכות, כמו חגי תשרי הקודמים, חל (ויחול גם השבוע) על סופו של השבוע, שבו משדרת בערוץ 2 הזכיינית קשת. הדבר מביא לנתוני צפייה נמוכים לתוכניות הזכיינית, שמשדרת בעיקר את יבול הייוא שלה לקראת יריד הטלוויזיה מיפ. רשת, מבחינתה, שולטת בטבלת הצפייה, למרות שתוכנית הדגל שלה, "The Voice", נמצאת בפגרה.

סדרת הדוקו "6 אימהות" של רשת מובילה את טבלת הרייטינג השבועית עם 660 אלף צופים בכלל האוכלוסייה ו-25.4% צפייה במשקי-בית יהודיים.

אך גם לזכיינית רשת, לנוכח התקופה כאמור, לא כל-כך פשוט. ביום שלישי האחרון, למשל, השיג המשדר "גדולים מהחיים" 395 אלף צופים בלבד, כשממול הסרט התיעודי "מסע ללב האנטישמיות" של נדב איל בערוץ 10 מצליח להביא 303 אלף צופים, והוא התוכנית הנצפית ביותר בשבוע החולף בערוץ 10.

"יומן" של ערוץ 1 גברה על "שישי" בערוץ 10

ביום שישי משחק הכדורגל של נבחרת ישראל מול קפריסין, ששודר בערוץ 1, עמד על 12.7% צפייה, ו"יומן" עם אילה חסון ניצב על 6.2% צפייה - נתון גבוה מ"שישי" של חדשות 10 שעמדה על 5.7%. "אולפן שישי" בחדשות 2 רשם נתון נמוך של 13.3%.

"ברוורס", תוכנית הראיונות הממונעת החדשה של ארז טל, בקושי סוחבת עם 13.3% צפייה במוצאי שבת.

רייטינג 12.10.14
 רייטינג 12.10.14