צ'יינה מוטורס תייבא ציוד מכני והנדסי של LONGKING

יבואנית האוטובוסים הסיניים של "יוטונג" תייבא ציוד מכני והנדסי - מספר דגמים של המותג הסיני שיגיעו לישראל כבר בתחילת שנת 2015

חברת צ'יינה מוטורס, יבואנית חברת האוטובוסים הסינית "YUTONG" לישראל, מתחילה לייבא ציוד מכני והנדסי (צמ"ה) של המותג הסיני "LONGKING". בשלב הראשון תייבא החברה מעמיס אופני עם כף ומחפר זחלי במשקל 34 טון. הכלים מיועדים לעבודות הקבלניות הנפוצות ביותר בישראל.

הכלים שיגיעו לישראל מצוידים במכלולים מערביים כמו מנוע של חברת "פרקינס", תיבת הילוכים של ZF ועוד והם עומדים בתקני זיהום האוויר העדכניים. בשלב השני, מספר חודשים מאוחר יותר יגיעו לישראל דגמים נוספים ובהם: מעמיסים אופניים גדולים וזעירים, מחפרונים ועוד.

צ'יינה מוטורס, שהוקמה ב-2009, מחזיקה כיום בנתח שוק המוערך בכ-30% ממכירות האוטובוסים לשוק הפרטי. יצחק קויפמן, יו"ר דירקטוריון צ'יינה מוטורס, אמר כי "הכניסה לשוק הצמ"ה היא צעד נוסף של צ'יינה מוטורס בביסוס מעמדה כשחקנית מרכזית ודומיננטית בשוק התחבורה בישראל. הכלים יגיעו לישראל במחירים תחרותיים והוגנים ללקוחות, ויהוו תחרות אמיתית מול השחקנים הקיימים כיום בשוק. כל הכלים שיגיעו לישראל עברו התאמה מדוקדקת לתקינה הנדרשת בישראל ולדרישות הלקוחות בארץ".