לקוחות מתוסכלים של הוט מפיצים תמונות של זמני ההמתנה

גולש בפייסבוק מציג: כך המתנתי 33 דקות לנציג שירות של הוט - ורק 24 שניות לנציג מכירות

בניין הוט HOT / צלם: מץ 76
בניין הוט HOT / צלם: מץ 76

שירות הלקוחות בהוט ידוע כעקב אכילס של החברה, ורק לא מזמן כתבנו כאן ב"גלובס" על ההידרדרות בשירות ועל התסכול הרב של הלקוחות. כעת, חלק מאותם לקוחות מכלים את זעמם בפייסבוק ומפרסמים זמני המתנה למוקד השירות.

מיכאל מור-יוסף העלה בדף הפייסבוק שלו תמונה עם תמונת מסך האייפון שלו, כאשר לטענתו מדובר בזמן המתנה למוקד השירות של הוט - יותר מ-33 דקות - ומצד שני המתנה למוקד המכירות - 24 שניות בלבד.

זמן המתנה להוט / צילום מסך מתוך פייסבוק
 זמן המתנה להוט / צילום מסך מתוך פייסבוק

"זמני המתנה הוט. מצאו את ההבדלים בין מכירות ללקוחות חדשים ובין שירות לקוחות ללקוחות קיימים. מישהו מכיר טלפונים של בכירים בחברת התחת הזאת? אני רוצה להתחיל תורנות טלפונים כל דקה שיחה למנכ"ל/מנהל/ת בכיר/ה אחר/ת", הוא כותב.

בין שלל התגובות שהוא קיבל היו גם גולשים אחרים שהעלו צילומי מסך שלהם עם זמני המתנה שלהם, לטענתם, למוקד השירות של הוט - 52 דקות ו-45 דקות. לטענתם, לאחר זמן ההמתנה הארוך הם "זכו" לניתוק.

מחברת הוט נמסר בתגובה: "חברת הוט מובילה בחודשים האחרונים שורה ארוכה של מהלכים לשיפור השירות וזמני המענה, עיבוי מערך השירות, שיפור בתהליכי עבודה והשקעה של 30 מיליון שקל לטובת שיפור חוויית הלקוח, שאת תוצאותיהם כבר ניתן לראות. לצערנו, אכן ביום שלישי בערב נרשם עומס פניות במוקד התמיכה שלנו, לאור תקלה באזור רעננה שנבעה מפגיעה בתשתית החברה על-ידי צד שלישי".

זמן המתנה להוט / צילום מסך מתוך פייסבוק
 זמן המתנה להוט / צילום מסך מתוך פייסבוק