הפרסומת לביטוח 9 מיליון - בראש דירוג הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של ביטוח הראל מצליח להתברג למדד למרות שתשדיריו קצרים - 5 שניות בלבד

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת, זה השבוע השני ברציפות, הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב.

בפרסומת נראית הקומיקאית שני כהן, הפרזנטורית הקבועה של החברה, כשהיא מנסה ללמוד להשתמש במחשב, ללא הצלחה.

שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.8%.

הפרסומת מדורגת גם כפרסומת הזכורה ביותר השבוע, כאשר שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.3%.

יצוין כי הקמפיין כובש את טבלת הזכורות ואהובות למרות השקעה כספית שבועית נמוכה במדיה - 223 אלף דולר בלבד (במחירי מחירון).

קמפיין yes הכי מושקע כספית

הקמפיין של חברת הלוויין yes, באמצעות משרד הפרסום מקאן, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך השקעה העומד על כ-2 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

הקמפיין המושקע ביותר בתקופת המחקר הקודמת היה של חברת הוט, עם סך השקעה גבוה יותר, של כ-2.2 מיליון דולר.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע את הקמפיין של חברת הביטוח הראל, באמצעות משרד הפרסום פובליסיס, אשר מצליח להיכנס למדד זה השבוע השני ברציפות, וזאת למרות שאורך התשדירים של החברה לא עולה על 5 שניות לתשדיר. ניתן להסביר זאת בשל העובדה שהתשדירים מכילים מסר קצר וברור ומשובצים בזמני צפיית שיא.

עוד ראוי לציין כי הפרסומות של החברה המרכזית למשקאות למותג קוקה-קולה נכנסה למדד, למרות שלא שודרה כלל במהלך השבוע החולף.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 493 (לעומת 495 בשבוע שעבר). לעומת זאת, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה משמעותית מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-41.2 מיליון דולר (לעומת כ-35.4 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

פרסומות 30/10/14
 פרסומות 30/10/14