קרן יסודות רוכשת מתקנים סולאריים ב-400 מ' ש' משיכון ובינוי

הפורטפוליו שהעמידה שיכון ובינוי למכירה כולל מערכות PV (פוטו-וולטאיות) בינוניות בהספק כולל של כ-24 מגה-ואט - 4 מתקנים קרקעיים בהספק של 5-6 מגה-ואט כל אחד ועוד 7 גגות בהספק כולל של כ-3 מגה-ואט

קרן יסודות, בניהולו של ניר גרינברג, נכנסת לענף האנרגיה הישראלי, רוכשת צבר מתקנים סולאריים בסך 400 מיליון שקל שהוצעו למכירה על ידי חברת שיכון ובינוי אנרגיה מתחדשת. מעל 300 מיליון שקל הוא לכיסוי חוב.

הפורטפוליו שהעמידה שיכון ובינוי למכירה כולל מערכות PV (פוטו-וולטאיות) בינוניות בהספק כולל של כ-24 מגה-ואט. מדובר ב-4 מתקנים קרקעיים בהספק של 5-6 מגה-ואט כל אחד ועוד 7 גגות בהספק כולל של כ-3 מגה-ואט. כל המתקנים (מלבד מתקן אחד) מחוברים לרשת החשמל ולכן הם במצב בשל ורמת סיכון נמוכה. המערכות פזורות בעיקר בדרום הארץ ומיעוטן במרכזה.

ניר גרינברג, מנכ"ל קרן יסודות: "מדובר בעסקה הראשונה של הקרן בישראל, לאחר עסקה נוספת שביצענו באירופה במהלך חצי השנה שהקרן קיימת. העסקה תואמת לאסטרטגיית הקרן לפיזור השקעותיה בארץ ובחו"ל וזוהי אבן דרך משמעותית בתוכנית ההשקעות שלנו בתחום זה".

קרן יסודות, בניהולו של ניר גרינברג הינה קרן השקעות בתחום התשתיות בישראל ובחו"ל. המשקיע העיקרי בקרן הינה חברת קו"ף דלת (104) בע"מ, חברת ההשקעות של יצחק מירילשוילי. הקרן שהוקמה לפני כחצי שנה מתמקדת באיתור הזדמנויות בתחום התשתיות בארץ ובחו"ל, ונסמכת על ניסיון רב שנים של מנהליה בתחומים הנ"ל.