מנהלי מיי סייז יקבלו בונוסים של מאות אלפי ש' בכפוף להנפקה

מיי סייז (MySize) מוזגה לתוך השלד של חברת הביומד טופספין, ועוסקת בתחום האפליקציות לעולם האופנה: מפתחת מוצר שנועד לאפשר למדוד את מידותיו של אדם באמצעות טלפון סלולרי, ולהקל על רכישת בגדים באמצעות האינטרנט

אופנה,מתוך הקולקציה של ז'אן צ'ארלס דה קסטלבז'ק / צלם: רויטרס
אופנה,מתוך הקולקציה של ז'אן צ'ארלס דה קסטלבז'ק / צלם: רויטרס

לפני מספר שבועות דיווחה חברת מיי סייז , שנסחרת בבורסה בת"א, על כוונתה לגייס הון במסגרת הנפקה בבורסת ניו יורק. עד כה לא הוגש תשקיף לקראת ההנפקה, אך בחברה כבר מביטים קדימה ומעוניינים לשריין בונוס למנכ"ל וליו"ר, שיותנה בהצלחת ההנפקה.

מיי סייז (MySize) מוזגה לתוך השלד של חברת הביומד טופספין, ועוסקת בתחום האפליקציות לעולם האופנה. החברה מפתחת מוצר שנועד לאפשר למדוד את מידותיו של אדם באמצעות טלפון סלולרי, ולהקל על רכישת בגדים באמצעות האינטרנט.

לאחרונה דיווחה כאמור החברה כי בכוונתה לגייס 10 מיליון דולר, תוך רישום מנייתה למסחר בבורסת ניו יורק (NYSE). עם זאת, נראה שבשווי הנוכחי היא תתאים יותר ל-NYSE MKT, שהיא חלק מבורסת ניו יורק ומיועדת לחברות קטנות ובינוניות.

למנכ"ל, לאשתו וליו"ר החברה

מיי סייז פרסמה אתמול זימון לאסיפה כללית כדי לאשר את התגמולים לבכירים. החברה ממליצה לאשר מענק חד פעמי למנכ"ל, רונן לוזון, שהוא גם אחד מבעלי השליטה בחברה. המענק בסך 150 אלף שקל מוסבר בכך שלוזון לא תוגמל עד כה בגין כהונתו כמנכ"ל ודירקטור, וביצע את תפקידיו בהתנדבות.

בונוס נוסף שממליצה החברה לאשר למנכ"ל נוגע ישירות לרישום למסחר בארה"ב. מדובר על בונוס מותנה ביעדים לשנת 2015, כך שבמידה שהחברה תונפק בארה"ב, לוזון יהיה זכאי לבונוס של 100 אלף שקל (כל עוד לא יבוצע איחוד הון במניות החברה).

בנוסף, יהיה לוזון זכאי לסכומים נוספים במקרים אלו: אם מיי סייז תגייס מעל 5 מיליון דולר, הוא יקבל בונוס של 50 אלף שקל; אם הסכום יהיה 7.5-10 מיליון דולר, הוא יקבל 75 אלף שקל; ואם יגויסו למעלה מ-10 מיליון דולר - הבונוס יגיע ל-100 אלף שקל.

גם היו"ר, אליהו ואלס, יהיה זכאי לבונוס של 100 אלף שקל אם החברה תונפק בארה"ב, וכן בונוס בגובה שכר חודשי אחד (20 אלף שקל) עד חמישה חודשי שכר, בהתאם לגובה הגיוס.

אשתו של המנכ"ל לוזון, בילי בלה לוזון, שמועסקת בחברה בתפקיד סמנכ"לית המוצרים, לא מקבלת כיום שכר, ובעלי המניות יתבקשו לאשר לה 20 אלף שקל בחודש ותגמול שיוענק לה בכפוף לעמידה ביעדים. כמו כן, באסיפה תעלה להצבעה הצעה לאשר לבילי בונוס חד-פעמי של 60 אלף שקל.

שווי השוק של מיי סייז הוא כ-98 מיליון שקל, אחרי שהמניה עלתה ב-6% מתחילת השנה. בעלי המניות העיקריים בחברה הם שושנה זיגדון, רונן לוזון, ישראל לוי ובועז ילינביץ.