ביו ויו מדווחת על צמיחה בהכנסות ורווח של מיליון שקל

הרווח התפעולי הסתכם בכ-400 אלף שקל ו-1.55 מיליון שקל בתקופות של שלושה ותשעה החודשים האחרונים

חברת ביו ויו , העוסקת במחקר ופיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מערכות ממוחשבות לזיהוי תאים חריגים במגוון תחומים ובפיתוח בדיקות חדשות לגילוי סרטן, מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים של שנת 2014.

הכנסות החברה צמחו לסך של 7.2 מיליון שקל ו-22 מיליון שקל לתקופה של שלושה ותשעה החודשים האחרונים, בהתאמה, לעומת כ-5.6 מיליון שקל ו-16.5 מיליון שקל בתקופות המקבילות אשתקד - עלייה של 28% ו-33%, בהתאמה. הגידול בהכנסות נובע ברובו מגידול במכירות של מערכות חדשות.

הרווח התפעולי הסתכם בכ-400 אלף שקל ו-1.55 מיליון שקל בתקופות של שלושה ותשעה החודשים האחרונים, לעומת הפסד של 100 אלף שקל ו-1.2 מיליון שקל בתקופות המקבילות אשתקד, בהתאמה. הגידול ברווח התפעולי נבע בעיקרו מהגידול במכירות.

בשורה התחתונה, ביו ויו רשמה רווח נקי של מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של 2014 לעומת הפסד של 1.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

אלן שוויבל מנכ"ל ביו ויו: "אנו שמחים לדווח על עוד רבעון של צמיחה ועל שמירה על רמת רווחיות גולמית גבוהה של 66% ממחזור המכירות. החברה מדווחת על רווח נקי של כמיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של השנה וממשיכה להגדיל בהתמדה את הכנסותיה ממכירת מערכות חדשות ומחוזי שירות. בנוסף, גם עליית שער הדולר, באם תישמר, עשויה לתרום לשיפור נוסף בתוצאות החברה."

"החברה מרוצה מהמשך יישום הסכם ההפצה עם חברת אבוט, כמתוכן, וצופה שהסכם זה ימשיך ויחזק את פעילותה העסקית ומיצובה התחרותי בשוק. בחודש אוגוסט השנה, הרחבנו את ההסכם עם אבוט ובמסגרת זו ביו ויו כבר החלה בפיתוח תוכנה ויישומים ייעודיים עבור אבוט".

"בנוסף, ביו ויו ממשיכה לקדם את הניסוי הרב מרכזי לגילוי מוקדם של סרטן הריאה וסיימה את שלב גיוס הנבדקים. תוצאות הביניים שפרסמנו בתחילת השנה הציגו רגישות של כ-87% ומדובר בתוצאות מעודדות. החברה מתעתדת לפרסם ניתוח של תוצאות לא סופיות של הניסוי כבר בחודשים הקרובים ותמשיך בביצוע פולו-אפ כנדרש לתקופה נוספת".