אפל לא עוצרת: מטפסת לשיא חדש ושווי של 700 מיליארד ד'

אפל נסחרת סביב 119 דולר למניה - שיא תוך יומי חדש ■ אהרון רקרס, אנליסט ב-Stifel Nicolaus, העלה את מחיר היעד של אפל לרמה של 130 דולר ■ רקרס מציין כי החברה צפויה למכור בשלב ראשון 19.6 מיליון יחידות של השעון החכם

טים קוק אפל / צלם: רויטרס
טים קוק אפל / צלם: רויטרס

אפל לא עוצרת בירוק. מניית החברה מטפסת היום (ג') בוול סטריט בכ-0.5% וכובשת שיא תוך יומי חדש ברמה של 119.3 דולר. זאת כאשר שווי השוק שלה חצה את הרף של 700 מיליארד דולר. הטריגר המרכזי שגורם לסנטימנט החיובי באפל הוא המלצה חיובית לה זכתה החברה וצפי למכירות גבוהות בעונת החגים המתקרבת.

אהרון רקרס, אנליסט ב-Stifel Nicolaus העלה את מחיר היעד על מניית החברה ב-13% לרמה של 130 דולר. מחיר היעד החדש גבוה "רק" ב-9% מהמחיר הנוכחי של המניה. רקרס מציין בסקירה שפרסם כי אומנם קיים חוסר ודאות לגבי המוצר החדש של אפל - השעון החכם עליו היא הכריזה לאחרונה. הוא צופה כי החברה תשיק אותו באופן רשמי ברבעון הראשון של השנה וצופה כי החברה תמכור בשלב הראשון 19.6 מיליון יחידות.

לכן, רקרס העלה את תחזית הרווח וההכנסות של החברה ל-2015 לרמה של 7.85 דולרים למניה ו-218.9 מיליארד דולר. זאת לעומת התחזיות הקודמות שעמדו על רווח נקי למניה של 7.69 דולרים למניה והכנסות של כ-213 מיליארד דולר.

מעבר לכך, אנליסטים בשוק מעריכים כי אפל תמכור בעונת החגים הקרובה עד כ-70 מיליון אייפונים, שיא מכירות חדש לאחר שאשתקד מכרה החברה בעונת החגים כ-50 מיליון מכשירים.