שירות חדש ב-yes: צפייה מרתונית בסדרה מהפרק הראשון

yes משיקה את ה-yes Binge שמציע סדרות זרות וישראליות לצפייה רציפה מהפרק הראשון של העונה הראשונה ■ הקמפיין בהשקעה של כ-10 מיליון שקל

קמפיין יס בכיכובו של אלק בולדווין / צילום: Andrew Steinman
קמפיין יס בכיכובו של אלק בולדווין / צילום: Andrew Steinman

שוב כוכב הוליוודי בחסות מותג ישראלי: yes יוצאת בקמפיין בכיכובו של השחקן אלק בולדווין, שמטרתו לקדם שירות חדש שמשיקה החברה, yes Binge, המאפשר צפייה רציפה של כל פרקי סדרה רצויה החל מהפרק הראשון של העונה הראשונה. הקטגוריה לצפייה המרתונית של סדרות מגוונות פועלת ב-yesVOD וב-yesGO.

המשמעות של המהלך היא הרחבה משמעותית של התוכן שמוצע ב-VOD והיא כוללת כ-100 סדרות שמשודרות או ששודרו בעבר ב-yes שיהיו ניתנות לצפייה החל מהפרק הראשון של העונה הראשונה. הסדרות יהיו זמינות לצפייה לתקופה ארוכה יותר ממה שמציע ה-VOD היום.

המהלך מגיע בעקבות סקר שנערך ב-yes שהראה כי הצופים בישראל מעדיפים לראות תכנים בצפייה מרתונית, ולכן הוחלט בחברה לאמץ את הטרנד העולמי. ב-Binge Viewing הידועה גם כ "צפייה מרתונית" או "צפייה רציפה", הצופה בוחר את קצב התקדמותו בעונה וללא תלות בלוח השידורים השבועי.

בין הסדרות בשירות: הסדרות החדשות של HBO, כגון משחקי הכס, בלש אמיתי, וכן הסדרות הסופרנוס, עמוק באדמה, הסמויה אימפריית הפשע, בנות וכו'. לסדרות אלו יצטרפו עונות מלאות של סדרות הרכש כגון האישה הטובה, שובר שורות, בית הקלפים, האנטומיה של גריי, ריי דונובן, הרשימה השחורה, המתים המהלכים ועוד וכן מבחר סדרות חדשות שטרם שודרו בארץ, כגון "זרה" (Outlander), ו-Happy Valley.

השירות יכלול גם את כל העונות וכל הפרקים של סדרות המקור של yes: שטיסל, בלו נטלי, נויורק, סרוגים, אבודים באפריקה, המשרד ועוד, לצד ספריית סדרות דוקומנטריות הכוללת את הפקות התעודה הישראליות וביניהן: איכילוב, תיקים מהסנגוריה, תקופת מבחן, שידוך משמים ועוד.

בנוסף לשירות יעלה בערוץ 18 פורטל yes Binge, פורטל סדרות חדש אינטראקטיבי שיחשוף ללקוחות החברה סדרות מובילות, המלצות צפייה ואירועים, ויעזור להם למצוא סדרה לעשות לה Binge.

"סיפור טוב לא מפסיקים באמצע"

המסר שיעמוד במרכז הקמפיין הוא "סיפור טוב לא מפסיקים באמצע" באמצעות סיטואציה הומוריסטית שבה נקלע בולדווין לאירוע שהוא לא קשור אליו ולסיפור שהוא לא שייך לו.

הסיפור נראה לו מעניין ולכן הוא נסחף לתוכו ומוצא את עצמו בסצנות שונות: סצנה רומנטית בחדר מלון, מול איומי אקדח של בריונים, בקרב יריות ובסופו של דבר תלוי בין שמיים לארץ על גג מלון בניו יורק כשאין לו לאן לברוח. הרעיון הוא שלמרות שבכל רגע הוא יכול להיחלץ מהסיפור, הוא בוחר להמשיך כדי לדעת כיצד הסיפור מסתיים.

על הקמפיין אמון המשרד מקאן אריקסון וההשקעה בו נאמדת ב-10 מיליון שקל. הסרטונים יעלו בערוצים: 2, 10, 24, בבתי הקולנוע, באינטרנט ובמובייל.

אגב זו לא הפעם הראשונה שבה מתגייס כוכב הוליוודי לפרסומים של חברה ישראלית, בעבר כיכב הכוכב המנוח ג'יימס גנדולפיני בקמפיין של yes, השחקנית ג'וליה לואי דרייפוס גם היא השתתפה בקמפיין של yes והשחקן דיוויד דוכבני שכיכב בקמפיין של הוט.