אלכס רבינוביץ' הגדיל חלקו ב-XTL ל-20%

כעת מחזיק רבינוביץ' ב-20.6% בחברת פיתוח התרופות, כתוצאה מהעסקה בה רכש את חלקה של XTL באינטרקיור ■ כמו כן רכש רבינוביץ' מניות XTL בבורסה, עסקה עליה עדיין אינו מחוייב לדווח לבורסה

ביוטכנולוגיה / צלם: Darren Baker/Shutterstock.com. א.ס.א.פ קראייטיב
ביוטכנולוגיה / צלם: Darren Baker/Shutterstock.com. א.ס.א.פ קראייטיב

אלכס רבינוביץ', מבעלי המניות הגדולים ב-XTL, ממשיך להגדיל את חלקו בחברה. רבינוביץ' מחזיק כעת ב-20.6% בחברת פיתוח התרופות, כתוצאה מהעסקה בה רכש את חלקה של XTL באינטרקיור וכך זכה באחזקות הצולבות שהיו לאינטרקיור באקס.טי.אל. כמו כן רכש רבינוביץ' מניות XTL בבורסה, עסקה עליה עדיין אינו מחוייב לדווח לבורסה, משום ש-XTL נסחרת גם בארה"ב וכפופה לחוקי הדיווח האמריקנים.

חלק מן המניות רכש רבינוביץ' אישית וחלק דרך החברות Green Forest Holdings ו-Green Forest Global שברשותו.

כעת נסחרת מניית החברה לפי שווי של 110 מיליון שקל לאחר שהיום עלתה 15%.
XTL מפתחת מספר תרופות אשר המובילה בהן היא תרופה ללופוס הנמצאת לקראת כניסה לשלב II של הניסויים הקליניים. כמו כן היא עומדת להיכנס לשלב II בתרופה לטיפול במיילומה נפוצה, באמצעות הורמון ה-EPO, וכן יש לה תרופה לטיפול בסכיזופרניה, שכרגע אינה במוקד הפעילות שלה.

לדירקטוריון החברה הצטרפו לאחרונה ד"ר יונתן שפירא, רופא בכיר ומומחה למחלות זיהומיות במרכז הרפואי שיבא בתל-אביב ובביה"ס לרפואה בסטנפורד ובעבר יועץ ל- FDA, ד"ר דוברסלב מלמד, נשיא SciVac (הידועה בשמה הקודם SciGen), דורון תורג'מן, מנכ"ל B Communications וסמנכ"ל כספים בחברת Eurocom Communications ושלמה שלו, מנכ"ל GFC Green Fields Capital.