שולה זקן: להסיר את צו איסור הפרסום על הקלטות שנמסרו

בעקבות הפרסום בחדשות ערוץ 2 ביום שישי האחרון של קטעים מהקלטת שיחה שניהלה זקן עם עורך דינה, עפר ברטל, באוקטובר 2013, פנתה זקן לבית המשפט העליון בבקשה לביטול צו איסור הפרסום על הקלטות שהיא מסרה לרשויות האכיפה

שולה זקן משפט הולילנד / צילום: מוטי קמחי Ynet
שולה זקן משפט הולילנד / צילום: מוטי קמחי Ynet

שולה זקן מבקשת את הסרת צו איסור הפרסום מעל כלל הקלטות שהביאה לפרקליטות. בעקבות הפרסום בחדשות ערוץ 2 ביום שישי האחרון של קטעים מהקלטת שיחה שניהלה זקן עם עורך דינה, עפר ברטל, באוקטובר 2013, פנתה היום (א') זקן לבית המשפט העליון בבקשה לביטול צו איסור הפרסום על הקלטות שהיא מסרה לרשויות האכיפה במסגרת הסדר הטיעון שנעשה עמה.

באמצעות עוה"ד ברטל ודב גלעד-כהן, טוענת זקן כי צו איסור הפרסום שיצא לאור בקשתו של אהוד אולמרט, מנוצל לרעה על ידו. "אולמרט מנצל באופן מעוות וחסר בסיס את פומביותן של ראיות אחרות שטרם הוגשו לבית המשפט המחוזי על מנת להטעות את הציבור הטעיה של ממש באמצעות כלי התקשורת והכול תוך ניצול בורותו של הציבור ביחס לכלל העובדות כהוויתן - בחסות צו איסור הפרסום".

יצוין כי בקלטת שהושמעה בערוץ 2 שצו איסור הפרסום אינו חל עליה, נשמעה זקן משוחחת עם עורכי דינה ומשמיעה דברים שסותרים את העדות המפלילה שהיא מוסרת בימים אלה נגד אולמרט. ואולם, השיחה בין זקן לבין עורכי דינה נערכה כמעט חצי שנה לפני שנערך הסדר עדת המדינה עמה והדברים שאמרה באותה שיחה דומים לדברים שאמרה באותה עת בפרהסיה בבית המשפט. לטענת זקן, כאמור, הפרסום בערוץ 2 היה מגמתי ומטעה.