המניה שזינקה היום בכ-33% בבורסה לאור השקעה גדולה

ההשקעה תשמש את בי.אס.פי לצורך קידום פעילות המכירות השוטפת של מוצריה, העמקת החדירה לשווקים הפוטנציאליים, פיתוח הפעילות בתחום המכשור המושתל ובתחום ה-Home care

חברת בי.אס.פי (BSP), המפתחת ומייצרת מוצרים מתקדמים לאבחון לא פולשני של מחלות לב, מדווחת היום (א') על הסכם השקעה של 8 מיליון שקל על-ידי חברת HeartCode האמריקאית.

לאחר ההשקעה תחזיק HeartCode ב-42.6% מהון המניות של בי.אס.פי. ויכולה להגיע עד החזקה של כ-45% במימוש מלא של כתבי האופציות. השקעה זו מגלמת שווי מניה של 13 אגורות, לעומת מחיר המניה ביום ההצעה שעמד על 8 אגורות - פרמיה של 62.5%.

ההשקעה תשמש את בי.אס.פי לצורך קידום פעילות המכירות השוטפת של מוצריה, העמקת החדירה לשווקים הפוטנציאליים, פיתוח הפעילות בתחום המכשור המושתל ובתחום ה-Home care (הכולל, בין היתר, בחינת שילוב טכנולוגיית החברה בפלטפורמת טלפון חכם המאפשרת שירותי רפואה מרחוק).

ל-BSP הסכם אסטרטגי עם חברת schiller השוויצרית, לפיו ניתן ל-schiller רישיון עולמי, שאינו בלעדי, לשילוב מוצרי התוכנה של בי.אס.פי במערכות של schiller. בי.אס.פי זכאית לקבל משילר תמלוגים מוסכמים מראש מהתמורה המתקבלת ממכירת מוצרי החברה ע"י schiller ונהנית ממערך ההפצה העולמי של החברה השוויצרית.

מנכ"ל בי.אס.פי, תמיר בן דוד מסר בתגובה: "מדובר בהשקעה המבטאת הבעת אמון בפעילות החברה ובפוטנציאל העסקי שלה. ההשקעה תסייע לבי.אס.פי להרחיב ולהעמיק את פעילותה הקיימת בשוקי היעד ולקדם את תוכניותיה לניצול מקסימלי של היכולות הטכנולוגיות שברשותה ע"י פיתוח וכניסה לתחומים עם פוטנציאל כלכלי רב כמו המכשור המושתל וה-Home care".