סלע קפיטל רוכשת את בניין סמסונג ברמת-גן ב-211 מ' ש'

את הבניין, שכולל 14,600 מ"ר משרדים ו-220 חניות, מוכרת קבוצת משקיעים מתחם היהלומים ■ התשואה לסלע קפיטל צפויה לעמוד על 7.8% לשנה

קרן הריט סלע קפיטל הודיעה היום (ג') כי רכשה בניין משרדים במתחם הבורסה ברמת-גן תמורת 211 מיליון שקל. מדובר בבניין הידוע כבניין סמסונג ברחוב שוהם, הכולל שטח בנוי של 14,600 מ"ר ובנוסף 220 חניות ב-4 קומות חניה תת-קרקעית.

בסלע קפיטל טוענים כי התפוסה בבניין עומדת על כמעט 100%, וכי הבניין מושכר ל-11 שוכרים שונים, בכללם חברת סמסנוג פיתוח, קבוצות מחקר היי-טק, שגרירויות זרות ועוד.

תקופות הסכמי השכירות הן לשנתיים עד 4 שנים, וכן קיימות אופציות לתקופות נוספות של עד 10 שנים.

עוד טוענים בסלע קפיטל כי העסקה תשקף לקרן תשואה של כ-7.8% לשנה. מימון העסקה יתבצע בחלקו (כ-40%) על-ידי הון עצמי בגובה 90 מיליון שקל, והיתרה בהלוואה. שיעור התשואה נטו על ההון לתקופה יעמוד על 11%.

לאחר העסקה תחזיק קרן סלע קפיטל 19 נכסים ברחבי הארץ, וזאת לאחר שבשנה האחרונה הרחיבה את פורטפוליו הנכסים שלה גם לתחום תחנות הדלק ולתחום המלונאות, לאחר שרכשה שליש ממלון רימונים באילת.

עו"ד דנה פלג-סלובודקין ועו"ד שלומי מזרחי ממשרד מיתר ליקוורניק ושות' ליוו את החברה בעסקה ועו"ד טוביה שטראוס ועו"ד איתן אדר מטעם המוכרים.