הפעוטה ששווה מיליונים: הצצה לתביעת גירושים באלפיון העליון

כך נראים חיי פעוטה באלפיון: ג'ימבורי פרטי, מקלחות במים מינרליים, קרמים מהסוג היקר ביותר ומוצצים ובקבוקים ממותגים מחו"ל - ששמה של התינוקת מוטבע עליהם ■ האישה דורשת מזונות של 100 א' ש' בחודש

יחסים גירושין נישואים / צלם: פוטוס טו גו
יחסים גירושין נישואים / צלם: פוטוס טו גו

גירושים יכולים להיות מכוערים, על אחת כמה וכמה כשכסף גדול מעורב. בני זוג, שמגיעים ממשפחות מהעשירות בארץ, מנהלים בימים אלה מאבק גירושים שבמרכזו ניצבת בתם הפעוטה. הבת צפויה להישאר בחזקת האםף וכדי שאיכות חייהן לא תיפגע, היא דורשת מבן זוגה דמי מזונות של יותר מ-100 אלף שקל בחודש.

תביעת המזונות המתגבשת, שהגיעה לידי לחדשות 2 online, מורכבת ממזונות אישה המגיעים לאם עד אשר הגט יינתן ותהליך הגירושים יושלם; וממזונות לילדה שישולמו לאם עד שהילדה תגיע לגיל 21.

התביעה, שטרם הוגשה, מספקת הצצה לחיי היום-יום ולעלות גידול הילדים באלפיון העליון. במסמך מפורטות הוצאות החוגים של הילדה, שמגיעות לאלפי שקלים בחודש, ובהם: מוזיקה, רכיבה על פוני, שחיה ושפות.

תיק יוקרתי ב-7,500 שקל

כמו כן, מפורטות ההוצאות עבור ריהוט לפעוטה בהתאמה אישית, מצעים בהזמנה אישית, ג'ימבורי פרטי בחצר הבית, קרמים ומשחות מהסוג היקר ביותר ומוצצים ובקבוקים ממותגים מחו"ל - ששמה של התינוקת מוטבע עליהם.

מדובר בסכומים המגיעים לעשרות אלפי שקלים כל חודש. ביגוד והנעלה בלבד עולים לפי המסמך אלפי שקלים מדי חודש, כשבין הפריטים שנקנו בשנה האחרונה לפעוטה: נעליים של פראדה ב-1,200 שקל ותיק לואי ויטון בסך של 7,500 שקל.

פעילות נוספת שמגדילה את ההוצאה החודשית היא הרחצה של הפעוטה, שעל-פי התובעת נעשית במים מינרליים בלבד.

במסגרת תביעת מזונות, בתי משפט נוהגים להעניק לבעל המשמורת על הילדים את סכום הכסף הנדרש כדי שאיכות חייהם לא תיפגע כתוצאה מפירוק התא המשפחתי. לעתים, בני הזוג שנדרשים לשלם את הסכום מתקשים לעמוד בו.

צי של מכוניות מפוארות ויאכטות

בתביעה, שתוגש על-ידי האם בימים הקרובים, נטען כי האב גילה חוסר הערכה לתפקודה בבית, וכי כמעט לא נטל חלק בגידול הפעוטה. כדי להדגים את טענתה סיפרה התובעת כי פעם אחר פעם טען בעלה בפניה כי הוא אינו רואה את הצורך לסייע לה בשל המטפלים והמשרתים בביתם, כך נכתב בכתב התביעה.

עוד גורסת האם כי בן זוגה לשעבר יוכל לעמוד בדרישותיה, מכיוון שהוא מחזיק בנכסים רבים, הכוללים וילה מפוארת במרכז הארץ, צי כלי רכב יקרים, צי של כלי שיט ומספר סוסים ערביים.

עו"ד זהר רון, המייצגת את התובעת, אמרה לחדשות 2 online: "זו ככל נראה אחת מתביעות המזונות הגבוהות ביותר שהוגשו בישראל, הכלל המנחה הוא שאיכות החיים נשמרת באותה הרמה שהייתה, ואף עולה. בית המשפט ממשיך לשמור על תנאי המחיה שלהם התרגלו, כשטובת הילד היא מעל הכול".