ברוקנר-יער-לוי: דרור טנקוס מצטרף כמשנה למנכ"ל

טנקוס, שנחשב לאחד הפרסומאים הוותיקים והמוערכים בענף, מגיע מתחום ניהול הלקוחות ושימש בין היתר כבכיר במשרד הפרסום גיתם BBDO

משרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי ממשיך להתחמש בטאלנטים: ל"גלובס" נודע כי דרור טנקוס, לשעבר בכיר במשרד הפרסום גיתם BBDO, מצטרף למשרד בתפקיד המשנה למנכ"ל.

טנקוס, שנחשב לאחד הפרסומאים הוותיקים והמוערכים בענף, מגיע מתחום ניהול הלקוחות. בתחילת הקריירה שלו עבד בבאומן-בר-ריבנאי, והצטרף לגיתם לפני 7 שנים עם מינויה של מיכל המאירי לתפקיד מנכ"לית. היתרון העיקרי שלו הוא בתחום ניהול הלקוחות, וזה גם התפקיד שבו החזיק ברוב הקדנציה שלו בגיתם.

עם חילופי המנהלים בגיתם - פרישתה של המאירי ומינויים של עידו הר טוב ועמית לבני לתפקיד מנכ"לים משותפים - פרש גם טנקוס מהמשרד. הצעד הבא המתבקש בקריירה שלו הוא ניהול בדרג הבכיר ביותר, ואכן הוא קיבל פניות ממספר משרדים בינוניים וקטנים להשתלב בהם בתפקידי מנכ"ל או שותף.

כפי שנחשף ב"גלובס", גם בקבוצת פובליסיס, שהשקיעה בשנים האחרונות משאבים בגיוס טאלנטים מהענף, פעלו כדי לגייס את טנקוס לשורותיה. לפני מספר חודשים התנהל משא-ומתן בין טנקוס לפובליסיס על שילובו כמנהל בכיר באחד המשרדים.

מקורבים לקבוצה סיפרו אז ל"גלובס" כי שמו של טנקוס הוזכר כמי שיכול להחליף את אחד ממנהלי המשרדים, אך הכוונה נתקלה בהתנגדות מנהלי פובליסיס העולמית, בעלי השליטה בפובליסיס בישראל.

בניסיון לשמור את טנקוס בתוך הקבוצה, עבר המשא-ומתן לעסוק בתפקיד סמנכ"ל בליאו ברנט, אך בסופו של דבר המשא-ומתן לא צלח, ועתה מצטרף טנקוס לשדרה הניהולית של ברוקנר-נטע-לוי.

משרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי, שהתמקם ב-3 השנים האחרונות בשורת עשרת המשרדים הגדולים, כבר עשה צעדים לא קונבנציונליים מבחינת גיוס כישרונות מהענף. המשמעותי בהם הוא צירופו של יורם לוי, מבכירי אנשי הקריאייטיב בענף, כשותף - זאת למרות שבמשרד כבר יש שותף שהוא צלע קריאטיבית - עופר יער.

תגובות טנקוס וברוקנר לא נתקבלו עד למועד סגירת הידיעה.