רשת הכושר PROFIT: נהיה הכי זולים בארץ; כמה יעלה מנוי?

תציע מחיר קבוע של 139 שקל בחודש ■ הבשורה החשובה: אין קנסות או דמי ביטול

בשבוע שעבר הושק בישראל רכב הלואו קוסט דאצ'יה שמביא עמו בשורת מחיר. על המשבצת הזו בדיוק הושקה היום (ב') רשת חדרי הכושר PROFIT, המבטיחה להיות רשת חדרי הכושר הזולה בישראל מבלי להתפשר על איכות המתקנים.

הרשת פעלה במסגרת פיילוט של שנה וחצי, והיא כוללת היום כ-10,000 לקוחות שכבר משלמים מחיר מוזל.

PROFIT מציעה שני מסלולי מחיר: מחיר קבוע של 139 שקל בחודש לשימוש בחדר כושר (במזכרת-בתיה המחיר הוא 149 שקל בחודש); ותוספת של 40 שקל למעוניינים בכניסה לחוגים (כולל אימון רצועות משולב, שבמועדונים רבים כרוך בתשלום נפרד). לדברי הרשת, הפרדת החוגים מאימונים בחדרי כושר נובעת מהעובדה ש-70% מהמתאמנים באים לחדרי כושר בלבד.

הרשת תגבה דמי ההצטרפות של 100 שקל מכל מנוי. ביטול או הקפאת מנוי של הרשת יתאפשר באמצעות הודעה ב-SMS, בדף הפייסבוק או באתר האינטרנט של הרשת, והוא ייכנס לתוקף חודש לאחר ההודעה, כשהבשורה החשובה היא שאין קנסות או דמי ביטול.

רשת PROFIT כוללת 5 סניפים - בפתח-תקווה, בבת-ים, באשדוד, במזכרת-בתיה וביבנה. שעות הפעילות הן מ-6:00 בבוקר ועד חצות, כולל שישי ושבת, עד השעה 18:00 ברוב הסניפים.

במהלך השנה הקרובה מתעתדת הרשת לפתוח את סניף הדגל בתל-אביב וכן סניפים נוספים באזור השרון, אשקלון וחיפה במודל זכיינות. הסניפים לא ממוקמים בתוך קניונים או מרכזי קניות מתוך מטרה לחסוך בעלויות השכירות, והם ממוקמים באזורי תעשייה הסמוכים לאזורי מגורים - כאן כמובן שיש יתרון לחניה בשפע, בעיקר בשעות אחר-הצהריים והערב.

ניתן לעבור ללא תשלום מסניף אחד לאחר או לרכוש מסלול המאפשר כניסה לכל הסניפים, בתוספת תשלום חד-פעמי של 300 שקל.

יובל ליבלינג, מייסד ומנכ"ל PROFIT, אמר ל"גלובס": "אנחנו רשת פרימיום-לואו קוסט, ומי שמגיע אלינו הם מתאמנים שרגילים לרשת איכותית, ולכן ההשוואה במחיר היא מול רשתות כאלה, ולפיכך החיסכון אצלנו הוא יותר מחצי ממחיר השוק שעומד בממוצע של 250 שקל בחודש.

"המודל שלנו עובד טוב בארה"ב ובאירופה, ומבדיקה שלנו ואחרי פיילוט של שנה וחצי, אני יכול להגיד בוודאות שגם בישראל ניתן להפעיל את המודל ולהרוויח ממנו טוב", הוא אומר ומפרט את המודל העסקי: "הפוקוס שלנו מתמקד במיקום. ברוב המקרים הסניפים ימוקמו באזורי תעשייה ויחסכו לנו 70% מעלויות של חדר כושר שמשלם שכירות ודמי ניהול בקניונים.

"בנוסף, אנחנו מקצצים בשומנים - כמו במודל הניהולי של רמי לוי שמציג יעילות עם הנהלה רזה. המוצר שלנו הוא פשוט, ולא צריך להתאמץ למכור אותו, והוא בהחלט מאפשר לנו לפעול עם הוצאות תפעול נמוכות. נפעל במודל של זכיינות עם שאיפה לפתוח 35 סניפים ב-5 שנים הקרובות".

ליבלינג מעריך כי ענף חדרי הכושר בישראל, בדומה למדינות מערביות, יתחלק לשניים: "זה מתחיל איתנו עם מהפכת המחירים שאנחנו מביאים היום, ואני מניח שלא נהיה היחידים במודל הזה. עם השנים נראה שני אפיקים בתחום: מועדוני לואו קוסט ומועדוני פרימיום, שכאמור מבחינתי זה לא סותר. מועדוני פרימיום שיעלו פי שניים ויותר כוללים בריכה וג'קוזי ושירות מגבות, ומצד שני מועדוני הלואו קוסט יוסיפו להתפתח, חלקם אולי גם יציגו רמה נמוכה של מתקנים".