XLMedia הציגה תוצאות ראשוניות חיוביות ל-2014

חברת שירותי השיווק הדיגיטליים מצפה לסכם את 2014 עם הכנסות שנתיות של קרוב ל-50 מיליון דולר - המשקפים קפיצה של 43% ביחס להכנסותיה ב-2014

אורי ויס / צילום: תמונה פרטית
אורי ויס / צילום: תמונה פרטית

חברת שירותי השיווק הדיגיטליים XLMedia הציגה הבוקר (ב') תוצאות ראשוניות חיוביות לשנת 2014 בבורסה המשנית בלונדון (AIM), שעברו את ציפיות המשקיעים. החברה מצפה לסכם את 2014 עם הכנסות שנתיות של קרוב ל-50 מיליון דולר - המשקפים קפיצה של 43% ביחס להכנסותיה ב-2014, ולהציג EBITDA (רווח תזרימי תפעולי. א.ל) של קרוב ל-17 מיליון דולר - זינוק של 24% ביחס לשנת 2013. התוצאות המלאות יתפרסמו במהלך חודש מארס הקרוב.

ב-XLMedia מסבירים כי "קצב ההכנסות הנוכחי של הקבוצה כולל כ-50% הכנסות מערוצי המדיה, הכוללים את חברת EDM, אשר דווח על רכישתה בספטמבר 2014. אנו עדים להמשך הביקוש החזק מצד הלקוחות בתחום זה ומצפים שהביקוש יישאר ברמתו הגבוהה בשנה הנוכחית".

עוד הוסיפו בחברה כי "אנחנו שמחים לדווח כי ביצועי החברות והפעילויות אותן רכשנו ב-2014 היו בהתאם לציפיות ההנהלה ואף מעבר להן. בעוד אנחנו ממשיכים ליהנות מצמיחה אורגנית חזקה בשווקים הסקנדינביים, הרכישות האיצו את הצמיחה שלנו בשווקים רגולטוריים כגון ארה"ב שהפכה להיות השוק השני בגודלו עבורנו, המהווה 21% מקצב ההכנסות הנוכחי".

XLMedia עוסקת בשיווק ופרסום דיגיטלי, ומפנה תנועת משתמשים מערוצי שיווק שונים אל לקוחותיה. החברה אוספת תנועת משתמשים על ידי פרסום והצבת מודעות ומפנה אל אתרי הלקוחות שלה. החברה המנוהלת על ידי אורי ויס נסחרת בלונדון בשווי של כ-150 מיליון דולר.