פתיחה חזקה ל"ארץ נהדרת" של קשת: 917 אלף צופים

"המירוץ למיליון" של רשת ממשיכה להיות התוכנית הפופולרית בישראל עם 1.054 מיליון צופים במוצ"ש

ערב הבחירות, "ארץ נהדרת" - תוכנית הסאטירה של זכיינית ערוץ 2 קשת - שבה אל המסך במלוא האנרגיה ומשכה למסך 917 אלף צופים בכלל האוכלוסיה. במשקי-בית יהודיים מגיעה התוכנית לרייטינג של 34.6% ולנתח הצפייה הגבוה ביותר השבוע - 48% מכלל הצופים בזמן שידור התוכנית בטלוויזיה.

ועדיין, "המירוץ למיליון" של רשת היא התוכנית הפופולרית כיום בישראל, עם 1.054 מיליון צופים במשדר של מוצאי שבת. גם התוכנית ששודרה ביום חמישי גברה על "ארץ נהדרת" במספר הצופים, אולם לא בנתוני הרייטינג של משקי-הבית היהודיים.

חזרתה המוצלחת של "ארץ נהדרת" של קשת מגיעה כשבמקביל רשת מטביעה לאיטו את המותג "מצב האומה", בטרם תעבור התוכנית לערוץ 10. השבוע הגיע לקט של התוכנית ל-13.5% בלבד, לאחר שהיא לא זוכה לכל קידום או תמיכת לוח מהזכיינית שבה היא עדיין משדרת לעת עתה. מעניין יהיה לעקוב אחר נתוני הצפייה של התוכנית עם מעברה לערוץ 10 כבר בראשית פברואר.

מפת שיאי הצפייה של השבוע האחרון מגוונת - היא מורכבת משידורי ריאליטי כמו "המירוץ למיליון" ו"הכוכב הבא" ששומר על נתוני צפייה סבירים; משידורי תחקיר כמו "עובדה" של קשת עם 24.8% צפייה ו"המערכת" של רשת עם נתונים דומים עם בידור וחדשות.

"חדשות השבת" עם דנה ויס בערוץ 2, בראיון עם שר החוץ אביגדור ליברמן, הן משדר החדשות המוביל של השבוע עם 24.8% צפייה במשקי-בית יהודיים.

המהדורה המרכזית של חדשות 2 עדיין מושכת את עיקר הצופים מדי ערב עם כ-600 אלף צופים בממוצע בכלל האוכלוסייה.

בערוץ 1 נפרדו השבוע מ"היהודים באים", שאמנם איכזבה בפרק האחרון עם 3.8% במשקי-בית יהודיים, אך סיימה עונה יפה עם רייטינג ממוצע של 6% ו-180 אלף צופים לפרק. ביו-טיוב, מחוץ למסך, עברו מערכוני התוכנית את רף ה-1.25 מיליון צפיות.

רייטינג
 רייטינג