מניית היום: מזנקת 25% ברקע תוצאות חיוביות בניסוי

מיקרומדיק מקבוצת ביו לייט מדווחת על תוצאות חיוביות בניסוי קליני לניטור חזרתיות של סרטן שלפוחית השתן בנבדקים עם היסטוריה של מחלה זו

מיקרומדיק מקבוצת ביו לייט מדווחת היום (ב') על תוצאות חיוביות בניסוי קליני לניטור חזרתיות של סרטן שלפוחית השתן בנבדקים עם היסטוריה של מחלה זו, תוך שימוש בטכנולוגייה לא פולשנית, ה-CellDetect, בדגימות שתן.

ניתוח תוצאות הניסוי מצביע על עמידה מלאה במטרה הראשית של הניסוי לניטור חזרתיות של סרטן שלפוחית השתן בנבדקים עם היסטוריה של מחלה זו ובמטרת הניסוי המשנית שהשוותה את ביצועי טכנולוגיית ה-CellDetect של מיקרומדיק אל מול בדיקות לא פולשניות אחרות הקיימות בשוק.

בעקבות ההצלחה בניסוי החברה מתכוונת לפעול לרישום CE לצורך תהליכי שיווק ומסחור הערכה באירופה. בהמשך, החברה מתכוונת להגיש בקשה למינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) ולקדם את תהליכי השיפוי הביטוחי בגין השימוש בערכה. במקביל, החברה תמשיך לפעול להרחבת פיתוח הטכנולוגיה לאינדיקציות נוספות ולקידום תהליכי מסחור ושיתופי פעולה עם שחקנים מרכזיים בתחום.

מנכ"ל מיקרומדיק סטיבן איתן ציין עם פרסום הדיווח כי "אנו מאד מרוצים מתוצאות הניסוי והוכחת יכולת הבדיקה הייחודית שפיתחנו לניטור חזרתיות סרטן שלפוחית השתן. התוצאות הקליניות שהתקבלו מעידות כי הבדיקה הלא פולשנית של מיקרומדיק הינה מדויקת למעקב אחר מחלת סרטן שלפוחית השתן, הנחשבת למחלת הסרטן בעלת שיעור החזרתיות הגבוה ביותר בעולם בשיעור של עד כ-80% מהחולים".

ועוד דיווח בגזרת ביו לייט: החברה מודיעה כי התקבלו ממצאים חיוביים בניסוי קליני, שערכה החברה הבת דיאגנוסטיר, לבחינת יעילות בדיקות שפותחו על ידי דיאגנוסטיר ביחס לבדיקות מקובלות המשמשות כיום לאבחון סינדרום העין היבשה.

סוזנה נחום-זילברברג, מנכ"לית ביו לייט, ציינה כי "הגישה הייחודית שפותחה על ידי דיאגנוסטיר הינה בעלת פוטנציאל להוות פיתרון למאות מיליוני אנשים ברחבי העולם הסובלים מתסמינים הקשורים לסינדרום העין היבשה. היכולת לאבחן את הסינדרום, המושפע מפרמטרים רבים, באמצעות כלי דיאגנוסטי פשוט ורב פרמטרי הינה גישה פורצת דרך, בעלת מספר שימושים אפשריים, ביניהם מענה לאבחון מדויק יותר של הסינדרום וזיהוי תתי אוכלוסיות לצורך פיתוח מענה טיפולי ואף התאמת טיפול מותאם אישית למצב הנבדק".