סמסונג: מכירה מוקדמת בישראל לסמארטפון עם מסך קמור

הגלקסי Note Edge מגיע עם עט מגע לכתיבה ומסך בגודל 5.6 אינץ' ברזולוציה גבוהה ■ המסך הקמור מאפשר להציג תפריטים בזמן צפייה בסרטים או שימוש במצלמה, כך שהאייקונים לא מצמצמים חלק מהמסך ■ המחיר - 5,500 שקל

סמסונג החלה היום בהרשמה למכירה מוקדמת לפאבלט (הכלאה של סמארטפון וטאבלט) - גלקסי Note Edge, המגיע עם מסך קמור בשוליים. המחיר דרך אתר היבואן - סאני (http://www.samsungmobile.co.il/pre-sale) עומד על 5,550 שקל (כולל הטבה של 200 שקל לרכישת אביזרים). המכשיר עצמו יגיע ללקוחות בשבוע הבא.

ה-Note Edge מגיע כמו מקבילו הנוט 4, עם עט מגע לכתיבה. ה-Edge כולל מסך בגודל 5.6 אינץ' ברזולוציה גבוהה של 1600 על 2560 פיקסלים והוא מוגדר כפאבלט. המסך הקמור בשוליים שלו, מאפשר להציג תפריטים שונים בזמן צפייה בסרטים או שימוש במצלמה, כך שהאייקונים לא מצמצמים חלק מהתמונה במסך.

שימושים אחרים כוללים שעון מעורר המוצג בתאורה חלשה, כך שיתאים לשימוש בחדר חשוך בלילה. בנוסף, יש תצוגת שיחה מזוהה, כאשר המכשיר מאוחסן בכיסוי המכסה את החלק הקדמי שלו.

החומרה של המכשיר כוללת מעבד מסוג סנפדרגון 805 של חברת קוואלקום במהירות 2.7 ג'יגה הרץ, זיכרון 3 ג'יגה, נפח אחסון של 32 או 64 ג'יגה ואפשרות הרחבה באמצעות כרטיס. המצלמה מגיעה עם חיישן 16 מגה פיקסל.