תקציב הפרסום של אזורים עוזב את אדלר-חומסקי

אדלר ברנדס יטפל בשני פרויקטים של החברה ויתרת התקציב תצא למכרז

שינויים במערך הפרסום של חברת הבנייה אזורים: ל"גלובס" נודע, כי התקציב עוזב את משרד הפרסום אדלר-חומסקי, שבו טופל בשנים האחרונות. עוד נודע, כי שני פרויקטים יועברו לטיפולו של משרד הפרסום אדלר ברנדס, שהתמזג באחרונה עם משרד הפרסום LEAD - מקבוצת אדלר-חומסקי. על השאר תקציב מנהלת החברה מכרז.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי כמו כל חברות הבנייה, בעקבות הקיפאון בשוק הדיור בשנה האחרונה בשל ההמתנה לחוק מע"מ אפס, גם אזורים הקטינה באופן משמעותי את היקף הפרסום שלה, שעמד ב-2014 על כ-5.7 מיליון שקל במחירי מחירון. שנה קודם לכן, ב-2013, השקיעה החברה באופן משמעותי יותר - כ-23 מיליון שקל.

עד לפני עשור לא נחשבו חברות הנדל"ן לאטרקטיביות, במיוחד בענף הפרסום, והעבודה עמן נחשבה לעבודה שחורה וסיזיפית. אבל הקפיצה ביוקר המחייה ועליית מחירי הדיור הביאו לכך שחברות נדל"ן החלו לפרסם באופן מסיבי יותר, ושמו דגש לא רק על פרויקטים ספציפיים שלהן אלא גם על החברות כמותג בפני עצמו. עם החברות שפעלו בתחום זה בשנים האחרונות נמנות שיכון ובינוי - המפרסמת הגדולה בתחום, והאחים גינדי, שעשו גם הם שינוי בחודשים האחרונים במערך הפרסום, כשהעבירו את התקציב מדרורי-שלומי לגיתם ואזורים.

כאמור, מי שכבר מרוויח מהמהלך הוא אדלר ברנדס, שהתמזג באחרונה עם משרד הפרסום LEAD. לאדלר ברנדס ניסיון עשיר בפרסום בתחום הנדל"ן, והוא חתום בשנה האחרונה על פרויקטים כגון מידטאון ת"א ו-TLV.

תגובות אלדר-חומסקי ואזורים לא נתקבלו.