פורמט חדש נולד: תערוכת וידיאו בחניון ריק בלילה

תערוכת יחיד של יואב רודה תעלה הערב ב"הייניקן גראז' גאלרי" בתל-אביב

לא רק עבודות הווידיאו הנחשפות לראשונה מושכות את העין בתערוכת היחיד של יואב רודה הנפתחת הערב (ג'). גם הלוקיישן מעורר סקרנות.

התערוכה "Subjector" היא ראשונה בסדרת תערוכות שיוצגו בחניון רב-קומות ברחוב סעדיה גאון בתל-אביב, ההופך בשעות הערב ל"הייניקן גראז' גלרי", בחסות מותג הבירה ובשיתוף עם הבר הקולינרי "סורא מארה" הפועל במקום, על הגג.

מיזם האמנות של הייניקן נועד להתחבר לווייב האורבני ולתת במה לאמנות וידיאו. כל תערוכה תוצג במשך 6 שבועות, ותיפתח בערב פתיחה כמו-גלריסטי. החניון הפונקציונלי משנה את אופיו כשאזור העסקים מתרוקן בשעות הערב, והתערוכה מציגה ניצול הזדמנות להרחבת שעות הפעילות והזרמת חיים למקום.

תערוכתו של רודה מציגה מיצב וידיאו רב-ערוצי על פני 8 חללי תצוגה. עבודותיו מתמקדות בדימויים של תנועה כאוטית, אורגנית ואורבנית, המוקרנים על גבי אובייקטים בחלל. סדרת העבודות של רודה מבוססת על טכניקה שפיתח, שהוא מכנה "צילום הקרנה'".

בשנת 2013 רודה זכה בפרס בתחרות אמנות בינלאומית Neo Art Prize באנגליה, ובעקבותיה הציג בשנה שעברה תערוכת יחיד בגלריה נאו בבולטון. בשנים האחרונות הוא יוצר בשנים האחרונות את חומרי הווידיאו להופעותיו של המוזיקאי ברי סחרוף.

סעדיה גאון 24, תל-אביב, מדי יום 20:00 עד חצות.