סמסונג מטמיעה את שירות המשחקים של פלייקאסט

סמסונג היא החברה המובילה בעולם בהיקף מכירות מסכי הטלוויזיה, ושיתוף הפעולה יביא את שירותי פלייקאסט לכ-20 מיליון צרכנים כבר מהרבעון השני

קסניה , חברת השקעות ישראלית המתמחה בפיתוח חברות סטארט-אפ עתירות טכנולוגיה, הודיעה כי שירות המשחקים של חברת הפורטפוליו, פלייקאסט יוטמע במסכי הטלוויזיה החכמים (SmartTV) מתוצרת ענקית האלקטרוניקה סמסונג, החברה המובילה בעולם בהיקף מכירת טלוויזיות חכמות.

השירות של פלייקאסט מאפשר שימוש במשחקים עתירי הגרפיקה האיכותיים והמובילים בעולם - ישירות ממסך הטלוויזיה ללא צורך בקונסולה, ב-75 מדינות ברחבי העולם. פלייקאסט מציעה משחקים של יצרני משחקי הווידיאו המובילים בעולם, ובהם: K2,Namco Bandai, Capcom, Codemasters, Disney, Konami, Sega, Square Enix, Ubisoft, Warner Bros, כמו גם יצרנים עצמאיים נוספים.

"הטמעת שירות המשחקים המגוון של פלייקאסט במסכי הטלוויזיה החכמים של חברת סמסונג הוא הצעד הראשון בהרחבת הנגישות לשירות למיליוני צרכנים וגיימרים ברחבי העולם", מסרה ענת סגל, מנכ"לית קסניה. "המהלך של פלייקאסט הוא חסר תקדים. לראשונה מוטמע שירות של חברה ישראלית ישירות בתוך מוצר אלקטרוני צרכני המוני שהוא גם הפופולרי והנפוץ מסוגו. אנו משוכנעים כי הטמעת השירות במסכי סמסונג תרחיב באופן משמעותי את השימוש בו, והיא מניחה את התשתית להטמעת השירות בטלוויזיות חכמות של יצרנים נוספים".

שירות המשחקים המגוון של פלייקאסט יהיה זמין לשימוש כבר החל מהרבעון השני של השנה במסכי הטלוויזיה החכמים של סמסונג. המסכים צפויים להימכר לעשרות מיליוני צרכנים בארה"ב, בריטניה, ברזיל, מקסיקו, קנדה, צרפת, איטליה וספרד.