בכירי המשתכרים של ארסנל: מסוט אוזיל ואלכסיס סאנצ'ז

דיווח: הגרמני והצ'יליאני מקבלים בעונת 2014/15 כ-9 מיליון אירו ברוטו כ"א ■ מי משלימים את חמישיית המרוויחים הגדולים של הקבוצה האנגלית, ועד כמה סטנדרט השכר אצלה נמוך יותר משל מנצ'סטר יונייטד?

דני וולבק, מסוט אוזיל, ארסנל, פרמיירליג / צלם: רויטרס
דני וולבק, מסוט אוזיל, ארסנל, פרמיירליג / צלם: רויטרס

מסוט אוזיל הגרמני ואלכסיס סאנצ'ז הצ'יליאני הם שני השחקנים בעלי השכר הגבוה ביותר במועדון הכדורגל האנגלי ארסנל בעונת 2014/15: מקבלים כ-9 מיליון אירו (ברוטו) כ"א. כך מפרסם אתר עסקי הספורט Sportune.

החלוץ דני וולבק במקום השלישי עם 7.4 מיליון אירו; עמיתו לנבחרת אנגליה תיאו וולקוט ואוליבייה ג'ירו הצרפתי סוגרים את החמישייה הראשונה עם 6.5 מיליון כ"א.

על-פי הדיווח, הסטנדרטים של השכר באצטדיון ה"אמירייטס" שונים לחלוטין מאלו הנהוגים אצל מנצ'סטר יונייטד, יריבתה של ארסנל לפרמיירליג. בעוד אצל "התותחנים" אין אף שחקן שחוצה את רף ה-10 מיליון אירו בעונה, אצל "השדים האדומים" יש שלושה כאלו: וויין רוני שמקבל 18 מיליון אירו ב-2014/15; רדאמל פלקאו (17.1 מיליון); רובין ואן פרסי (15.3 מיליון).

אגב, מבין שחקניה הבכירים של ארסנל, רק לושה מסיימים את החוזה שלהם בעוד תקופה קצרה יחסית - קיץ 2016: וולקוט, ג'ירו והקשר הספרדי סנטי קסורלה (ששכרו עומד על 5.7 מיליון אירו).