בקרוב: אפשרות לדלג על פרסומות וידיאו באתרי תוכן ישראליים

חברת artimedia תחל בקרוב בפיילוטים שיוסיפו לתכני הווידיאו רכיב אינטראקטיבי המאפשר לצופים לדלג על הפרסומת בתחילת הווידיאו ■ חתמה על הסכמים עם מספר אתרים ישראליים מובילים

3 שנים אחרי שיו-טיוב, אתר הווידיאו הגדול בעולם, הביא לעולם הפרסום הדיגיטלי את האפשרות לדלג על פרסומות וידיאו תוך מספר שניות מתחילתן, מנסה חברת הטכנולוגיה artimedia להביא את הבשורה גם לשוק אתרי התוכן המקומי.

החברה, שהוקמה ב-2008 על-ידי ד"ר עופר מילר והיא חברה-בת של Artivision שנסחרת בבורסה בסינגפור, כבר חתמה על הסכמים עם מספר אתרים ישראליים מובילים, ותחל בקרוב בפיילוטים שיוסיפו לתכני הווידיאו רכיב אינטראקטיבי המאפשר לצופים לדלג על הפרסומת בתחילת הווידיאו או להמשיך ולצפות בה.

על-פי מודל המזכיר את זה של יו-טיוב, המפרסמים לא ישלמו על פרסומות שהגולשים נחשפו אליהם רק למספר שניות לפני שלחצו על כפתור הדילוג, בעוד שפרסומות שלא דולגו יתומחרו במחירים גבוהים יותר בשל העובדה שמדובר בצפייה אמיתית.

כך, צופים ב-artimedia ובמספר אתרים בישראל, ניתן יהיה להגדיל את ההכנסות מפרסומות וידיאו באתרים, בעוד שהמפרסמים ייהנו משיעורי צפייה גבוהים יותר ואף מחשיפה חינמית למשך מספר שניות בכל פרסומת.

החברה גם תציע למפרסמים ולאתרים פרסום פרוגרמטי, שמבוסס על אפשרות לרכוש מלאי להצבת פרסומות בזמן אמת, לצד ניתוח אפקטיבי ואופטימיזציה במהלך קמפייני הווידיאו.

לדברי מילר, המשמש כמנכ"ל artimedia, "בפעם הראשונה במדיית פרימיום בווידיאו, יתאפשר מודל תשלום יעיל והוגן המבוסס רק על צופים שבחרו בפועל לצפות בפרסומת. הפלטפורמה שלנו תאפשר למותגים להתחבר בקלות וביעילות עם צופים רלבנטיים באינטרנט הישראלי, כשכל צופה שני בווידיאו באינטרנט ייחשף לפרסומות המוגשות באמצעותנו".